Technologie » Komputery

Letnie hity Sony VAIO

Tego lata Sony postawiło na promocję swoich laptopów VAIO w akcji pod hasłem „Lato pod znakiem VAIO”. Które modele odnotowały największy sukces sprzedażowy?


Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

TOP 5 SONY VAIO

1

F22L1E

2

EB4Z1E

3

EH1M1EL

4

EH1M1EB

5

SB1V9E

Wakacje to okres przestoju w sprzedaży sprzętu komputerowego i wzrost zainteresowania klientów kamerami i aparatami fotograficznymi. W tym okresie Sony zdecydowało się wzmocnić promocję odnowionych modeli swoich notebooków z serii C, E, F S oraz Y. Prezentujemy ranking produktów, które cieszyły się największym zainteresowaniem klientów w sezonie wakacyjnym u autoryzowanego przedstawiciela Sony, sklepu MatrixMedia.pl.

Co ciekawe, najlepiej sprzedawał się laptop z wyższej półki - Sony VAIO VPC- F22L1E. Ten, kosztujący 5,5 tys. zł, notebook przeznaczony jest dla najbardziej wymagających klientów: 4-rdzeniowy procesor z 8 GB pamięci, 16,4” ekran z technologią Full HD czy wyjście HDMI to tylko niektóre z funkcji ekskluzywnego VAIO. Większe zainteresowanie ekskluzywnymi modelami serii F świadczy o zainteresowaniu nowym sprzętem klienta biznesowego, którego nie zniechęca prawie 2 tys. zł różnicy w porównaniu do starszego VPC-F13L8E.

Dobre wyniki sprzedażowe odniosła też seria E. Klienci docenili 4-gigową pamięć, wyjście HDMI i panoramiczny obraz 15,5-calowego ekranu VAIO w przystępnej cenie – nieco ponad 2300 zł. Dużym zainteresowaniem cieszy się zwłaszcza wersja biała.

Zgodnie z przewidywaniami producenta wzrost sprzedaży zanotował też ultra-mobilny mini laptop (13,3”, 1,75 kg) VPC- SB1V9E, niezastąpiony w podróży. Solidna konstrukcja, modem 3G oraz złącza HDMI i USB 3.0 sprawiają, że notebook pozwala na stałą łączność ze światem zarówno podczas wyjazdów służbowych, jak i w czasie wakacyjnych wojaży.

Jak przewidują eksperci z Matrix Media, sezon jesienny będzie należał do lekkich netbooków z serii VPC-YB2M1 z co najmniej dwóch powodów – początku roku szkolnego oraz faktu, że producent obniżył ich ceny do 1850 zł za VPC-YB2M1 i 1800 zł za VPC-YB1M1, który był prawdziwym hitem poprzedniego sezonu.

Kinga Syrek



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Matrix Media S.C
http://www.matrixmedia.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »