Technologie » Internet
Liferay: Co decyduje o sukcesie transformacji cyfrowej firm?
O wszystkich będzie można dowiedzieć się już 21 maja br. podczas Liferay & Webtown Roadshow Warsaw 2019. Wydarzenie skierowane jest do osób, które chciałyby wdrożyć innowacje technologiczne w swoich firmach. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polska odsłona cyklu spotkań edukacyjnych Liferay Roadshow została przygotowana wspólnie
z Webtown – Platynowym Partnerem Liferay w Polsce, Austrii i na Węgrzech. Podczas wydarzenia prelegenci przedstawią możliwości oferowane przez Liferay DXP – platformę do tworzenia kompleksowych doświadczeń cyfrowych, Liferay Commerce – wydajną platformą e-commerce B2B oraz Liferay Analytics Cloud – narzędziem do analizy i wizualizacji danych zagregowanych na platformie.
- Transformacja cyfrowa firm jest jedyną drogą do uzyskania przewagi konkurencyjnej
w dynamicznie zmieniającym się świecie. Każda firma, niezależnie od branży i skali działania, może wejść na ścieżkę innowacji. Korzystanie z rozwiązań Liferay pomaga firmom w szybkim
i efekywnym wdrożeniu technologii, które odpowiadają na wyzwania przyszłości oraz wspomagają codzienne zarządzanie. – podkreśla Andreja Ivec, Senior Sales Manager CEE, Liferay.
Spotkania będą prowadzone przez Petera Kalmara, Dyrektora Generalnego oraz współzałożyciela Webtown, Piotra Sęka, Dyrektora Generalnego Webtown Poland
z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w sektorze rozwiązań ICT i Aleksandra Salę, Dyrektora Generalnego Kolibro, który był uczestnikiem ponad 700 wdrożeń produktów biznesowych i technologicznych. Głównym obszarem działalności Grupy Webtown jest opracowywanie dedykowanych systemów portalowych dla przedsiębiorstw opartych o unikalne rozwiązania, złożone zintegrowane portale oraz procesy oparte o standardy Liferay. Rola Webtown koncentruje się na projektach wymagających ukierunkowania na odbiorców, kompleksowej obecności w komunikacji online oraz UX. Webtown, w charakterze Platynowego Partnera Liferay, współpracuje z dużymi firmami sektora bankowego oraz energetycznego, takimi jak KBC Bank (K&H Hungary), NN Insurance, Raiffeisen Bank, UNIQA, MOL lub Eni (Agip).
Zapisy pod linkiem: https://www.webtown-group.pl/pl/liferay-webtown-roadshow-2019-warszawa#registration
Agenda Liferay & Webtown Roadshow
21 maja, 13:30-18:00, Samo Centrum Wszechświata, ul. Chłodna 29, Warszawa
13:30 – 14:00 | Rejestracja uczestników |
14:00 – 14:20 | Powitanie gości Piotr Sęk: kilka słów o Liferay i Webtown |
14:20 – 14:40 | Piotr Sęk: Jak Liferay DXP stał się prawdziwą platformą cyfrowych doświadczeń? |
14:40 - 15:10 | Aleksander Sala: Digital WorkPlace, jak rozpocząć projekt? |
15:10 - 15:30 | Péter Kalmár: Cyfrowa transformacja z Liferay DXP (case study) |
15:30 - 16:00 | Przerwa na kawę i networking |
16:00 - 16:20 | Piotr Sęk: Analytics Cloud + Liferay Commerce - jak te narzędzia mogą służyć Twojej firmie na co dzień? |
16:20 - 16:40 | Péter Kalmár: Przyszłość produktów Liferay (mapa drogowa |
16:40 - 17:00 |
Péter Kalmár: Przykłady wymagań klientów z czasów 6.x i porównanie z przyszłymi możliwościami z ery DXP |
17:00 - 18:00 | Networking |
Prelegenci:
Peter Kalmar, Webtown
Peter Kalmar jest Dyrektorem Generalnym i Współzałożycielem Webtown, jedynego Platynowego Partnera Liferay w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest odpowiedzialny za wdrażanie strategii biznesowej i prowadzenie firmy. Peter ma ponad 12 lat doświadczenia w pracy w sektorze technologii informatycznych, w szczególności w cyfryzacji przedsiębiorstw. Mieszka
i pracuje w Budapeszcie, na Węgrzech.
Piotr Sęk, Webtown Polska
Piotr Sęk jest Dyrektorem Generalnym Webtown Poland, polskiej spółki należącej do Grupy Webtown. Jest odpowiedzialny za działania operacyjne na rynku polskim. Ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w sektorze rozwiązań ICT w szczególności dla mediów cyfrowych/Internetu. Ma doświadczenie w zarządzaniu organizacjami, projektami i zespołami,
w których kluczowym elementem sukcesu na rynku było dostarczenie niezawodnej technologii IT. Prowadził jedne z najbardziej zaawansowanych projektów w obszarze rozwiązań technologicznych w branży mediów cyfrowych, jako lider projektu i główny architekt. Mieszka
i pracuje w Warszawie w Polsce.
Aleksander Sala, Kolibro
Doradca strategiczny, mentor, innowator, praktyk wdrożeń systemów komunikacji, zarządzania współpracą i wiedzą w organizacjach. Współautor pierwszej w Polsce książki o Intranetach
i kapitale intelektualnym. Wykładowca akademicki, autor licznych badań, artykułów i raportów dziedzinowych. Prekursor wdrożeń Intranetów/Digital WorkPlace. Twórca pierwszego w Polsce gotowego do wdrożenia Intranetu. Od 20 lat aktywnie pracuje w branży nowych technologii
i doradztwa biznesowego. Uczestnik ponad 700-set wdrożeń produktów biznesowych
i technologicznych dla ponad 150-ciu Klientów na całym świecie. Dyrektor Generalny Internale Poland – konkursu na najlepszy Digital WorkPlace i komunikację wewnętrzną.
Komentarze (0)