Gospodarka » Żywność
MAKRO rozpoczyna akcję "Nie marnuję, pakuję"
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma MAKRO rozpoczęła projekt pod hasłem ,,Nie marnuję, pakuję”, który jest odpowiedzią na rosnący problem marnowania żywności. Myślą przewodnią przedsięwzięcia jest zachęcanie klientów restauracji do zabierania ze sobą nieskończonego posiłku.
W restauracjach, które biorą udział w akcji, dostępne są ulotki dla klientów, które informują o problemie marnowania żywności oraz o idei akcji. Obsługa restauracji zostaje wsparta zaś krótką instrukcją znajdującą się w broszurach, która przekazuje jak zachęcić klienta, aby zabrał ze sobą nieskończony posiłek.
Projekt prowadzony przez MAKRO jest wspierany przez Federację Banków Żywności, która została mecenatem akcji. To organizacja non-profit, która m.in. promuje postawy przeciwdziałające utylizacji żywności lub jej marnowaniu.
Restauracje, które biorą udział w akcji, oznakowane są naklejką z hasłem: ,,Nie marnuję, pakuję”.
MAKRO Cash & Carry (press box)
Komentarze (0)