Firma » Reklama
Marcin Wiktorski szefem MediaLabu
Zobacz więcej zdjęć » |
Przez ostatnie cztery lata był zatrudniony na stanowisku Strategic Plannera w wiodących agencjach reklamowych jak DougFaberFamily, Young&Rubicam czy Euro RSCG. jest absolwentem wydzialu zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamową związany od 2000r. Obecnie jest szefem MediaLabu, objął stanowisko Dyrektora komórki badawczej Mediaedge:cia, która zajmuje sie doradztwem w zakresie badań, insightu konsumenckiego oraz analizami ROI.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najważniejszym zadaniem Marcina Wiktorskiego, będzie dalszy rozwój kompetencji MediaLabu w dziedzinie strategicznego wykorzystania badań w procesie planowania komunikacji. Przykładowe projekty badawcze prowadzone przez MediaLab to specjalistyczne badania komunikacji w retailu lub jakościowe badania konsumenckie z wykorzystaniem internetu -DigiFaces, stosowane do poznania insightów.
Komentarze (0)