Dom » Budownictwo
Marka WnD z mocnym akcentem na targach Equip'baie 2018 we Francji
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
To najbardziej prestiżowa i zarazem największa impreza branżowa we Francji w kończącym się roku. Na targach po raz pierwszy zaprezentowała się rosnąca w siłę marka WnD, której stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem. Wśród prezentowanych produktów znalazła się m.in. seria okien i drzwi Edge oraz okno ID 4000 Softline.
Organizowane co dwa lata w Paryżu targi przyciągnęły w tym roku aż 400 wystawców i ponad 20 000 przedstawicieli z branży drzwi i okien, instalacji, obróbki szkła i metalu. Podczas wydarzenia międzynarodowe marki miały możliwość zaprezentowania najnowszych trendów, produktów i innowacyjnych rozwiązań. Na targach obecni byli czołowi producenci stolarki okiennej z całej Europy, w tym również marka WnD należąca do Grupy OKNOPLAST.
Pierwsze targi w historii marki WnD
Na targach Equip’baie zaprezentowała się marka WnD, wchodząca w skład Grupy OKNOPLAST. Były to dla firmy pierwsze międzynarodowe targi, w których brała udział, a zarazem potwierdzenie realizacji planów szerokiej ekspansji zagranicznej. WnD od lat bardzo dynamicznie się rozwija i na każdym kroku podkreśla swoją silną pozycję nie tylko w Polsce, ale także w Europie.
– To już 6. rok działalności marki WnD, która w przeciągu zaledwie pierwszych 5 lat urosła do piątej pod względem wielkości produkcji firmy okien PVC w Polsce. Bardzo prężnie rozwijamy się w Europie i to też chcieliśmy zaakcentować poprzez udział w tak prestiżowych, międzynarodowych targach. Nasze stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem co na pewno przełoży się na nasz dalszy rozwój. Na targach zaprezentowaliśmy nasze sprawdzone rozwiązania, jak również najnowsze produkty, w tym okno Edge cechujące się wyjątkowym designem i wpuszczające do pomieszczeń większą ilość światła – komentuje Tomasz Kułaj, Szef Sprzedaży WnD.
Innowacyjne produkty na stoisku WnD
Na stoisku marki szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyła się zaprezentowana seria okien i drzwi balkonowych Edge. Produkty Edge, dzięki swojej konstrukcji, dostarczają do pomieszczenia więcej światła naturalnego, tworząc jasną i przyjazną przestrzeń. Atrakcyjność stolarki potęguje również szeroka gama kolorystyczna, w której znajdziemy także wyjątkowo ciekawe, imitujące naturalne drewno okleiny Real Wood. Wśród innych prezentowanych produktów znalazło się także okno ID 4000 Softline, które jest połączeniem zaawansowanej technologii z ogromną dbałością o wykończenie. Przez swoją kompaktową formę oraz wyrafinowany kształt będzie pasować zarówno do architektury współczesnej, jak i zabytkowej. Zwiedzający zwracali szczególną uwagę na zmniejszoną ramę okna, umożliwiającą wpuszczanie do pomieszczenia większej ilości światła.
- Portfolio firmy WnD stanowi odpowiedź marki na aktualne trendy w architekturze i oczekiwania konsumentów. Produkcja wysokiej klasy wyrobów z segmentu ekonomicznego za przystępną cenę pozwala cieszyć się ich funkcjonalnymi i estetycznymi walorami przez lata. Ponadto zawsze zwracamy szczególną uwagę na zróżnicowane potrzeby naszych klientów. Dlatego dopasowujemy portfolio do kraju, w którym dystrybuujemy produkty, co pomaga nam stawać się coraz bardziej docenianym i znanym graczem na europejskim rynku – dodał Tomasz Kułaj, Szef Sprzedaży WnD.
OKNOPLAST
press box
Komentarze (0)