Technologie » AGD - RTV
MediaMarkt najsilniejszą marką medialną w branży w rankingu Top Marka 2018
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prowadzony przez Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ranking obejmuje aż 500 marek z 50 branż. Autorzy zestawienia przeanalizowali publikacje prasowe, internetowe i w mediach społecznościowych, opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 do 30 czerwca 2018. Nacisk położono na wskaźniki pokazujące, z jakim skutkiem marka dociera do odbiorców. Siła marek była oceniana na podstawie liczby kontaktów odbiorców z marką oraz jakościowej oceny komunikatu na jej temat – pozytywny wydźwięk wzmianek zwiększał siłę medialną marki.
MediaMarkt znalazł się na pierwszym miejscu rankingu Top Marka 2018 w kategorii branżowej „Markety AGD i budowlane”, natomiast w klasyfikacji ogólnej, obejmującej 500 marek ze wszystkich badanych branż, zajął wysoką, 37 pozycję.
Marka MediaMarkt jest obecna na polskim rynku już od 20 lat i na trwałe wpisała się w świadomość konsumentów. Bardzo cieszymy się z otrzymanego wyróżnienia, które potwierdza skuteczność naszej polityki komunikacyjnej. – mówi Wioletta Batóg, PR&Sustainability Manager MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Komentarze (0)