Firma » Biznes
MediaMarktSaturn rozszerza ofertę usług
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
MediaMarktSaturn, wiodąca w Europie sieć sprzedaży detalicznej w branży elektroniki użytkowej, wykonała kolejny ważny krok w kierunku poszerzenia kompetencji w zakresie obsługi klienta. Jako „autoryzowany serwis Apple” firma będzie oferować w swoich sklepach szybkie naprawy iPhone’ów, z wykorzystaniem oryginalnych części zamiennych Apple. Nowa usługa została uruchomiona 5. października w Niemczech. Do końca 2021 roku powinna być dostępna również w pozostałych dwunastu krajach europejskich, w których firma jest obecna.
„Konsekwentne poszerzanie zakresu oferowanych usług i rozwiązań stanowi główny element naszej strategii” – mówi Ferran Reverter, Prezes MediaMarktSaturn Retail Group. „Przy naszym podejściu omnichannel chcemy zaoferować naszym klientom możliwie najlepszą obsługę we wszystkich kanałach dystrybucji – za pośrednictwem aplikacji, przez Internet, a przede wszystkim w naszych sklepach – w samym sercu naszego modelu biznesowego. Uzyskanie statusu autoryzowanego serwisu Apple stanowi kolejny ważny krok na drodze do stania się firmą konsekwentnie ukierunkowaną na klienta”.
Od 2018 roku klienci sklepów MediaMarkt i Saturn mogą szybko i łatwo zlecić naprawę swoich smartfonów w tak zwanych „punktach ekspresowych napraw” (SmartBars).
Certyfikowany serwis Apple’a korzysta podczas napraw z oryginalnych części zamiennych, otrzymuje też dostęp do narzędzi i szkoleń dostarczanych przez markę Apple.
Dzięki takim autoryzowanym naprawom gwarancja producenta zachowuje ważność. Gwarantuje to również krótki czas naprawy, bez konieczności umawiania się na konkretny termin.
MediaMarktSaturn bardzo mocno koncentruje się na obsłudze klienta i na doradztwie. Firma oferuje usługi, takie jak ochrona urządzenia w przypadku smartfonów czy przedłużone gwarancje dla wszystkich dostępnych produktów, wprowadza również aplikację dla pracowników, dzięki której zespoły w sklepach będą mogły jeszcze sprawniej udzielać klientom profesjonalnych i zindywidualizowanych porad.
W celu dalszego wzmocnienia zorientowania na klienta firma inwestuje w sposób ukierunkowany w rozwój swoich pracowników. MediaMarktSaturn wdraża w całej firmie program treningowy pod hasłem „Passion4Customer.” „Robimy wszystko, co możliwe, abyśmy dla naszych klientów byli firmą pierwszego wyboru” – wyjaśnia Reverter.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Komentarze (0)