Dom » Budownictwo
"Moc technologii, siła innowacji" - nowa kampania reklamowa VALVEX

Kampania ma na celu zwrócić uwagę odbiorców na doświadczenie, jakie VALVEX przekłada na swoje produkty, czyniąc je bezpiecznym, sprawdzonym narzędziem pracy każdego profesjonalisty. Marka stawia na innowacyjność, stale rozwijając produkty w poszczególnych grupach asortymentowych.
Głównym motywem kampanii jest znak nieskończoności, który obrazuje trwałość i solidność produktów marki VALVEX. Znak ten, zbudowany z wody, ognia i gazu, symbolizuje kompleksowość oferty firmy w zakresie armatury instalacyjnej do sieci domowych.
Z uwagi na mocno sprecyzowaną grupę docelową, firma w komunikacji kampanii koncentruje się na kanałach BTL (głównie materiały POS), wykorzystuje internet i social media.
www.valvex.com
VALVEX
press box
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)