Zdrowie » Ciało
Nowa kampania radiowa Urinal
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Bieżąca kampania Urinal skierowana jest do kobiet, które zmagają się z problemami układu moczowego. Ma na celu uświadomienie im, że polecane dla nich preparaty, mimo że zazwyczaj bazują na podobnych substancjach, to jednak różnią się poziomem standaryzacji i skoncentrowania składników. Przygotowując suplement diety Urinal, zastosowaliśmy unikatową technologię pozyskiwania wyciągu z żurawiny w formie opatentowanych składników NutriCran oraz CystiCran. Dzięki temu preparat ten posiada wysoką zawartość substancji aktywnych, co sprawia, że jest skuteczny i bezpieczny – mówi Wiktoria Stefanik, Brand Manager firmy Walmark.
Motyw przewodni 30-sekundowego spotu stanowi dialog dwóch kobiet, któremu towarzyszy jasny przekaz: na kłopoty z drogami moczowymi potrzeba sprawdzonego preparatu, jakim jest Urinal. Kreacja przedstawia sytuację, w której kobieta, szukając drogi do toalety, przyznaje się do uciążliwego problemu. „Na kłopoty z drogami moczowymi polecam suplement diety Urinal, którego sama używam” – słyszy w odpowiedzi.
Kampania potrwa do czerwca. Swoim zasięgiem obejmuje największe ogólnopolskie stacje radiowe: RMF FM i Radio Zet. Komunikację reklamową wspierają działania sponsorskie prognozy pogody w tych rozgłośniach.
Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Hypermedia Isobar, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.
Nadesłał:
Open Media
|

Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)