Motoryzacja » Samochody
Nowy Volkswagen Polo - zawieszenie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zwiększono rozstaw kół o 29 mm z przodu (1.464 mm) i 30 milimetrów z tyłu (1.456 mm) i w rezultacie uzyskano lepszą dynamikę jazdy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bardziej stabilna jazda po prostej
Volkswagen zastosował całkowicie nową oś przednią z kolumnami McPhersona. Ponadto koła zostały przesunięte o pięć milimetrów do przodu. Zastosowano także nowe łożyska amortyzatorów, które są lżejsze oraz poprawiają komfort jazdy.
ABS i ESP troszczą się o bezpieczeństwo
System ABS zapobiegający blokowaniu się kół jest wyposażeniem standardowym nowego Polo. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP wraz z wspomaganiem ruszania pod górę, systemem antypoślizgowym (ASR), elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego (EDS) i systemem zapobiegającym poślizgowi kół napędowych podczas hamowania silnikiem (MSR) oferowany jest jako wyposażenie dodatkowe. Możliwości układu hamulcowego zostały dostosowane do nowej generacji tego modelu, między innymi zamiast 8,5-calowego wzmacniacza siły hamowania zastosowano teraz wydajniejszy 10-calowy system.
By uzyskać pięć gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP całkowicie przekonstruowano regulowaną płynnie wzdłuż oraz osiowo kolumnę kierownicy. Seryjne elektrohydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego zostało przejęte od poprzednika i dostosowane do nowego modelu. Wyczucie kierownicy i jej reakcje są teraz wzorcowe.
Komentarze (0)