Firma » Biznes
OKNOPLAST wyróżniony Diamentem Forbesa
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Diament Forbesa został przyznany w kategorii firm o największym wzroście wartości przedsiębiorstwa w ciągu ostatnich trzech lat. To uhonorowanie wielu lat wytężonej pracy i odważnych decyzji podjętych na początku pandemii.
Diamenty Forbesa to zestawienie przygotowywane co roku przez miesięcznik Forbes i firmę analityczną Bisonde Polska. W rankingu znalazły się firmy, które w ostatnich trzech latach najszybciej zwiększyły swoją wartość. Po finalnych analizach na liście znalazły się przedsiębiorstwa z 15-proc. i większym wzrostem wartości. Zestawienie jest tym ciekawsze, że pokazuje jak firmy odpowiedziały na wyzwania jakie przyniosła ze sobą pandemia, ze wszystkimi jej późniejszymi konsekwencjami.
Wyróżnienie, jakim są Diamenty Forbesa pokazuje, że decyzje biznesowe, podejmowane w ostatnich latach, również w tym pamiętnym 2020, były słuszne. Jak często podkreślamy, nie ugięliśmy się w obliczu trudnej sytuacji, wdrożyliśmy szereg działań, by w bezpieczny sposób kontynuować produkcję i odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Zrealizowaliśmy również wcześniej zaplanowane inwestycje. Byliśmy odważni i elastyczni. Dało nam to podstawy i możliwości, by w 2021 roku osiągnąć jeszcze lepszy wynik niż ten zakładany. OKNOPLAST może pochwalić się ambitnymi planami, których konsekwentne wdrażanie buduje markę o silnej i ugruntowanej pozycji w Europie. Dzięki temu możemy kontynuować naszą strategię i skupić się na rozwoju marki na rynku amerykańskim.” – podsumowuje Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST
Ranking został przygotowany na podstawie sprawozdań finansowych, które firmy złożyły do KRS lub bezpośrednio przesłały je do Dun & Bradstreet Poland. Nagrodzone firmy, które po analizach znalazły się na liście rankingowej, podzielone zostały na trzy kategorie według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł, średnie z przychodem od 50 do 250 mln zł, duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł.
OKNOPLAST
press box
Komentarze (0)