Motoryzacja » Moto Serwis
Olimpiady Forda
Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dilerów Forda.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.
W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych. Wraz z rozwojem idei współzawodnictwa wśród pracowników autoryzowanych dilerów Forda, organizatorzy postanowili włączyć do rywalizacji pracowników działu sprzedaży części zamiennych. Udział w konkursie ma na celu podniesienie standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych częściach zamiennych i usługach.
Od 7 lat Ford Polska organizuje współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowanych dilerów Forda - powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Z roku na rok, w coraz większej liczbie konkursów, uczestniczy coraz więcej osób, to świadczy o rzeczywistym zaangażowaniu autoryzowanych dilerów Forda w podnoszenie jakości świadczonych usług. Regularne niezależne audyty oraz badania typu "tajemniczy klient" pozwalają nam na bieżącą ocenę jakości świadczonych usług oraz analizę potrzeb szkoleniowych sieci autoryzowanych dilerów Forda - dodał Dariusz Lech.
W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział ponad 700 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:
etap I - eliminacje na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska;
etap II - półfinały rozegrane w dilerstwach (testy praktyczne), po 30 osób w każdym konkursie;
etap III - finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w nowej siedzibie Autoryzowanego Dilera Forda - Germaz w Zielonej Górze), po 6 uczestników w każdym konkursie.
Profesjonalnym Sprzedawcą Części Zamiennych Roku 2009 został Adam Pietrucha z Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Krzysztof Dębski z BIG Autohandel Gdańsk, zaś trzecie Bartosz Dampc z Euro-Car Gdynia.
Komisję Sędziowską nowego konkursu stanowili przedstawiciele Ford Polska.
Doradcą Serwisowym Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Marcin Kowalski reprezentujący Auto Plaza Warszawa, drugie miejsce zajął Adam Pustołka z Ren Car Rybnik, zaś trzecie Mariusz Michalski reprezentujący PGD Euro Car Kraków.
Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Andrzej Otrębus reprezentujący Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Jan Kościółek z Res Motors Rzeszów, zaś trzecie Aleksandra Materna z Gołębiewski Starogard Gdański.
Komisję Sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2009 okazał się Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, drugie miejsce zajął Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, zaś trzecie Kamil Urban z Planet Car Siedlce.
Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie.
Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2009 wygrał Grzegorz Malon z Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Karol Wójciak z Nova Lublin, zaś trzecie Jacek Mania z Super Cars Leszno.
Lakiernikiem Roku 2009 został Dariusz Stolarski z BIG Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Andrzej Komsta z BIG Autohandel Olsztyn, zaś trzecie miejsce Stanisław Gołoś z BIG Autohandel Warszawa.
Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.
W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 180 sprzedawców części zamiennych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy części zamiennych przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.
Komentarze (0)