Technologie » Komputery

Oracle liderem w raporcie Forrestera dotyczącym platform cyfrowej obsługi klienta

Oracle poinformował, że został uznany za „wyłącznego lidera” w dziedzinie platform cyfrowej obsługi klienta przez firmę Forrester Research w jej najnowszym raporcie pt. The Forrester Wave™: Digital Experience Platforms, Q3 2017.


Wyróżnienie to Oracle zawdzięcza swojej bogatej ofercie w tym obszarze, która obejmuje zarządzanie treścią, obsługę transakcji handlowych, marketing, przetwarzanie i analizę danych oraz obsługę klienta. 

Przedsiębiorstwa odczuwają dziś silną presję, aby sprostać ogromnym oczekiwaniom klientów. Muszą im zapewnić znakomitą cyfrową obsługę na wszystkich etapach cyklu kontaktów, co wymaga oprogramowania obejmującego marketing, handel, usługi, analizę danych i wiele innych dziedzin. Pakiet Oracle CX Cloud Suite to zintegrowany zestaw aplikacji łączący innowacyjne technologie, takie jak sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy oraz przetwarzanie danych rozproszonych na różnych etapach cyklu obsługi klienta. Oracle proponuje inteligentne podejście do obsługi klienta, które umożliwi przedsiębiorstwom nie tylko zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, lecz również polepszenie wyników finansowych i wyprzedzenie oczekiwań klientów.

„Uważam, że pozycję »wyłącznego lidera« w raporcie firmy Forrester dotyczącym cyfrowej obsługi klienta zawdzięczamy dużym inwestycjom oraz postępom w budowaniu pakietu Oracle CX Cloud Suite” ― powiedział Des Cahill, wiceprezes i główny propagator rozwiązań CX w firmie Oracle. „Nasz cel jest prosty: chcemy, aby nasi klienci mogli połączyć dane rozproszone w całej organizacji, stosować do tych danych połączone inteligentne funkcje oraz zapewnić swoim klientom połączoną obsługę we wszystkich kanałach. Oracle CX Cloud Suite to dzisiaj jedyne rozwiązanie na rynku, które spełnia te warunki”. 

W kategorii cyfrowej obsługi klienta Forrester ocenił 14 producentów. Firma Oracle jako producent pakietu Oracle CX Cloud Suite została uznana za „wyłącznego lidera” na podstawie 28 kryteriów, takich jak aktualna oferta, strategia i obecność na rynku. Doceniono ją też za zrównoważenie produktu i platformy. W jednej z referencji Oracle można przeczytać: „Żaden inny producent nie oferuje tak szerokiej integracji oraz możliwości rozwoju, które przekładają się na wymierne korzyści w przyszłości. Sądzę, że Oracle jeszcze długo utrzyma swoją pozycję”.

Pakiet Oracle CX Cloud Suite umożliwia inteligentne podejście do zarządzania doświadczeniami klienta oraz przekształceń przedsiębiorstwa. Dzięki tej niezawodnej platformie biznesowej, która łączy dane, doświadczenia i wyniki, firma może uprościć rozwiązania IT, zapewnić swoim klientom innowacyjną obsługę oraz uzyskiwać przewidywalne, konkretne rezultaty biznesowe. W skład pakietu Oracle CX Cloud Suite wchodzą produkty Oracle Commerce Cloud, Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud i Oracle Service Cloud.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej



Publikuj artykuły i zarabiaj z CentrumPR.




Dziennikarstwo obywatelskie


Piszesz artykuły? CentrumPR to serwis stworzony również dla dziennikarzy obywatelskich. Błyskawiczna publikacja, wysokie miejsca w Google to zalety których może nam pozazdrościć konkurencja.
Dziennikarstwo obywatelskie
porównanie serwisów


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »