Technologie » Komputery

Oracle wprowadził ważne rozszerzenia pakietu Supply Chain Management Cloud

Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu ważnych rozszerzeń w pakiecie usług Oracle Supply Chain Management (SCM) Cloud, które pomogą przedsiębiorstwom i instytucjom w dostosowywaniu się do szybkich zmian wymagań rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Najnowsza wersja rozwiązania Oracle SCM Cloud, będąca częścią pakietu Oracle Cloud Applications Release 13, jest kompleksową platformą łańcucha dostaw nowej generacji. Wprowadzono w niej wiele innowacyjnych rozwiązań obsługujących współpracę z dostawcami, zarządzanie jakością, serwis i konserwację zasobów, planowanie działań operacyjnych, zarządzanie popytem i planowanie dostaw, jak również rozszerzenia obejmujące wszystkie aplikacje wchodzące w skład poprzedniej wersji.    
 
Oracle SCM Cloud to największy w branży pakiet rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw działający w chmurze. W jego najnowszej wersji wprowadzono sześć nowych aplikacji i kilkaset nowych funkcji, które obsługują modele biznesowe stymulowane popytem. Wdrożono również najlepsze procedury związane z nowoczesnym, kompleksowym łańcuchem dostaw oraz rozwiązania zwiększające komfort pracy użytkownika, np. infolety. Poniżej opisano sześć nowych usług, które zostały udostępnione w najnowszej wersji rozwiązania Oracle SCM Cloud.

Oracle Sales and Operations Planning (S&OP) Cloud zapewnia widoczność procesów w całym przedsiębiorstwie oraz ułatwia ich koordynowanie. Umożliwia szybką ocenę sytuacji i realizację zaplanowanych działań, dzięki czemu firma może efektywnie osiągać cele biznesowe i konsekwentnie realizować swoją strategię, a tym samym szybciej rozwijać się i zwiększać swoją rentowność. Sprawne planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej ułatwia koordynację procesów, a funkcje planowania są połączone z funkcjami współpracy w ramach sieci społecznościowych.

Oracle Demand Management Cloud optymalizuje wprowadzanie na rynek nowych produktów i synchronizuje wielofunkcyjne plany popytu. Usprawnia monitorowanie popytu, zarządzanie jego zmiennością, jak również jego przewidywanie i kształtowanie. W rezultacie pomaga firmom w podejmowaniu decyzji i osiąganiu celów biznesowych.

Oracle Supply Planning Cloud ułatwia przedsiębiorstwom szybkie reagowanie na zmiany popytu poprzez planowanie strategii dotyczących produkcji i realizacji zamówień w czasie rzeczywistym. Dotyczy to m.in. planowania procesów w globalnym łańcuchu dostaw, monitorowania obszarów, na których pojawiają się problemy oraz ustalania priorytetów rozwiązywania tych problemów, jak również oceny sytuacji i podejmowania na tej podstawie efektywnych działań. W rozwiązaniu Maintenance Cloud i nowym produkcie Service Contracts Cloud używany jest kompleksowy system obsługujący bazę klientów Oracle oraz ich historię, który śledzi pojawiające się informacje.

Oracle Supply Chain Collaboration Cloud przyspiesza realizację procesów biznesowych. Umożliwia przedsiębiorstwom bardziej efektywne planowanie współpracy z dostawcami i producentami oraz zarządzanie tą współpracą. Zintegrowane funkcje planowania, koordynowania, realizacji i monitorowania działań ułatwiają zawieranie transakcji z partnerami handlowymi, jak również prognozowanie zamówień, śledzenie procesów produkcyjnych i zarządzanie wyjątkami we współpracy z tymi partnerami.

Oracle Quality Management Cloud łączy funkcje gromadzenia danych, ich analizowania oraz podejmowania działań na podstawie wyników tych analiz. Ułatwia firmie zapewnienie najwyższej jakości produktów i ochronę własnych marek. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie pozwala na zarządzanie jakością w pętli zamkniętej z możliwością audytu, dzięki czemu firma może wdrażać najlepsze procedury na wszystkich etapach procesu rozwiązywania problemów.

Oracle Maintenance Cloud pomaga przedsiębiorstwom w obniżeniu kosztów i zwiększeniu zwrotu z inwestycji poprzez efektywniejsze zarządzanie środkami trwałymi. Zwiększa efektywność i produktywność działań związanych z serwisem i konserwacją. Aplikacje obsługujące serwis, łańcuch dostaw i finanse są ze sobą zintegrowane, co znacznie upraszcza konserwację i naprawy zasobów oraz obniża koszty związane z tymi usługami.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »