Społeczeństwo » Społeczeństwo
OTTO Work Force Polska w gronie firm społecznie odpowiedzialnych
Zobacz więcej zdjęć » |
„Nie płacę za pracę" to kampania opracowana przez OTTO Work Force Polska wspólnie z Fundacją „Nasz Wybór". Główną ideą kampanii edukacyjnej jest zapobieganie nadużyciom w zatrudnianiu Ukraińców na polskim rynku pracy. Wielu z nich jest przekonanych, że aby pracować w Polsce, trzeba zapłacić pośrednikom za miejsce pracy, za wizy, oświadczenia oraz dokumenty. Nie są świadomi, że załatwienie formalności jest bezpłatne, a jedyna realna opłata to koszt wizy. Celem projektu jest uświadomienie Ukraińców, że mogą podjąć legalną pracę w Polsce bez opłat. Na stronie internetowej projektu znajduje się szereg informacji na ten temat. Przygotowana została także broszura w wersji drukowanej, która rozpowszechniana jest przez biura OTTO w Polsce i na Ukrainie oraz przez Fundację „Nasz Wybór".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Natomiast program "Prawdziwy talent nie ma barier", dotyczy zatrudniania osób niepełnosprawnych w strukturach firmy. Projekt został stworzony, aby aktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami. OTTO Work Force Polska zatrudnia takich pracowników od 2012 r. Objęli oni stanowiska w działach: rekrutacji, kadrowo-płacowym, IT i marketingu. Pracują na zasadzie telepracy (home office), przy czym firma zapewnia wyposażenie stanowisk pracy w komputer, telefon i dostęp do Internetu.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" stanowi największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku. Obecnie ukazała się jubileuszowa 15. edycja raportu.
Wszystkie zgłoszone przez firmy praktyki, które znalazły się w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" zostały pogrupowane według 7 obszarów normy ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.
Komentarze (1)
No należało im się. OTTO dobra firma