Firma » Biznes

PGE Obrót dba o jakość obsługi

PGE Obrót dba o jakość obsługi
Zobacz więcej zdjęć »
PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, dziewiąty raz z rzędu zdobyła godło „Firma Przyjazna Klientowi”. Po raz kolejny otrzymała również certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:




„Firma Przyjazna Klientowi” to najstarszy i najbardziej rozpoznawalny program badawczo-certyfikacyjny w Polsce w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą oraz budowanych relacji. W całości oparty jest na wynikach niezależnego badania satysfakcji Klientów.

Proces certyfikacji prowadzony jest w trzech krokach i bada sześć głównych obszarów działalności. PGE Obrót została doceniona za ogólne zadowolenie Klientów przejawiające się gotowością do rekomendowania Spółki jako sprzedawcy energii. W tym również m.in. za sprawnie prowadzone procesy sprzedażowe.

- Rozwój oparty na potrzebach i oczekiwaniach Klientów to jeden z głównych wyznaczników naszego działania. Mamy największą liczbę stacjonarnych biur obsługi w Polsce. Jednocześnie stawiamy na rozwój kanałów zdalnych. Zdajemy sobie sprawę z dużego zaufania Klientów do marki PGE, dlatego dbamy o najwyższe standardy obsługi – mówi Mariusz Rędaszka, prezes zarządu PGE Obrót.  

PGE Obrót odnowiła również certyfikat przyznawany przez Towarzystwo Obrotu Energią. Kodeks Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej jest zbiorem  najwyższych standardów sprzedaży i uczciwej obsługi klienta, zaczynając  od zawarcia umowy, poprzez zmianę warunków, aż po rozwiązanie umowy, czy też złożenie reklamacji.

Audyt prowadzony przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą obejmował kompleksową ocenę standardów obsługi klienta i wszelkich praktyk stosowanych w Spółce. Część teoretyczna polegała na zweryfikowaniu dokumentów oraz procesów dokumentów związanych bezpośrednio z obsługą klientów. W części praktycznej, niezależny audytor w wybranym Biurze Obsługi Klienta sprawdzał, jak to jest realizowane, biorąc pod uwagę m.in. identyfikację potrzeb Klientów, ochronę danych osobowych oraz rzetelność przekazywanych informacji.

PGE Obrót
press box



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »