Firma » Biznes

Piątnica z roku na rok cenniejsza

Piątnica z roku na rok cenniejsza
Zobacz więcej zdjęć »
Piątnica, kolejny rok z rzędu, awansowała w „Rankingu najcenniejszych polskich marek” dziennika „Rzeczpospolita”. Eksperci wycenili jej wartość na 234,4 mln zł. To aż o 12% więcej niż w roku ubiegłym. W analizowanym okresie znacząco wzrosła także świadomość marki.

W tegorocznym „Rankingu najcenniejszych polskich marek” ogłoszonym przez dziennik „Rzeczpospolita”, Piątnica uplasowała się na 59 pozycji w „Klasyfikacji Generalnej”, wyprzedzając takie brandy jak Pudliszki, Sokołów czy Hortex. Wartość marki została oszacowana na 234,4 mln zł, co oznacza, że w ciągu roku wzrosła o ok. 25 mln zł.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Pomimo silnej konkurencji na rynku żywności, Piątnica utrzymała wysokie, 13. miejsce w zestawieniu 71 brandów spożywczych. W rankingu wzięto pod uwagę moc marki, jej siłę, prestiż, świadomość, a także postrzeganą wartość oraz jakość. Na podstawie powyższych kryteriów Piątnica uplasowała się wśród trzech najmocniejszych i najsilniejszych brandów sektora mleczarskiego. Jako jedyna marka z tej branży, Piątnica osiągnęła aż 25%-owy wzrost świadomości.

Mocna pozycja Piątnicy w prestiżowym rankingu najcenniejszych i najmocniejszych polskich marek jest dla nas potwierdzeniem, że wybraliśmy właściwą strategię rozwoju – mówi Zbigniew Kalinowski, Prezes OSM Piątnica. – Niezmiernie cieszy fakt, że wartość marki Piątnica z roku na rok zwiększa się. Jesteśmy także dumni, że mimo ogromnej konkurencji na rynku, znajomość naszej marki wśród konsumentów znacząco wzrosła, i to kolejny rok z rzędu, mimo że nie prowadzimy typowych działań reklamowych. Lojalność i przywiązanie  klientów do marki Piątnica zawdzięczamy przede wszystkim najwyższej jakości i szerokiej dostępności naszych produktów – dodaje prezes.

„Ranking najcenniejszych polskich marek” został opracowany przez dział ekonomiczny dziennika „Rzeczpospolita” przy współpracy firm Acropolis Advisory oraz Nielsen. Projekt zrealizowano na podstawie danych finansowych oraz wyników badania opinii konsumentów. W tegorocznej, 7. już edycji rankingu wzięło udział 340 brandów. Jego szczegółowe wyniki opublikowano 2 grudnia br. w specjalnym dodatku do „Rzeczpospolitej” oraz na stronie internetowej: www.rankingmarek.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »