Motoryzacja » Samochody
Polska kluczowym dla Nissana rynkiem w Europie
Zobacz więcej zdjęć » |
Po raz pierwszy w historii obecności marki Nissan w Polsce nasz kraj znalazł się w pierwszej 10tce najważniejszych rynków w styczniu 2009 a potem nasza rola wciąż rosła tak by w lutym być na 8 miejscu a w marcu osiągnąć 7 pozycję.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wykres 1
Najlepiej sprzedającymi się modelami w gamie Nissana w pierwszym kwartale tego roku na Polskim rynku były Navara (655 sztuk). TIIDA (595 sztuk), NOTE (417 sztuk), Micra (404 sztuki) i Qashqai (376 sztuk)
Jednym z powodów dla których Nissan w Polsce umacnia swoją pozycję jest modernizacja oraz powiększanie swojej sieć sprzedaży. W najbliższym czasie otwarte zostaną całkowicie nowe obiekty we Wrocławiu, Poznaniu, Zielonej Górze i Olsztynie.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)