Firma » Biznes
Promotech zdobywa kontrakty w Atlancie i Bangkoku
Zobacz więcej zdjęć » |
- Budowa marki i wizerunku Promotechu, odnowienie relacji ze starymi i nawiązanie kontaktów z nowymi klientami, a także ocena rozwoju branży i rozpoznanie oczekiwań klientów – to główne powody naszej obecności na tych targach –podkreśla współwłaściciel i wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu, Bohdan Zaleski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Listopadowe targi FABTECH 2014 w Atlancie to największa tego typu impreza branży przetwarzania i obróbki metali w Ameryce Północnej. Blisko 1500 wystawców z ponad 70 krajów zaprezentowało najnowsze urządzenia i branżowe technologie ponad 38 tysiącom zwiedzających.
Promotech pokazał w Atlancie całą ofertę swoich wyrobów – m.in.wiertarki, ukosowarki, urządzenia do hydraulicznego przebijania otworów w metalu. Jednak największym zainteresowaniem kontrahentów cieszyły się urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu, a przede wszystkim unikatowe wózki spawalnicze Promotechu wykorzystywane w USA m.in. do produkcji terenowych zbiorników typu API (American Petrolum Institute) do składowania gazu i ropy z pokładów łupkowych.
- Efekty tych targów odczuliśmy jeszcze na miejscu - pierwsze zamówienia na nasze wyroby wpłynęły tuż po zakończeniu targów – mówi Krzysztof Fedyk, dyrektor pionu rozwoju Promotechu. - W efekcie spotkań targowych nawiązaliśmy też nowe kontakty z potencjalnymi odbiorcami m.in. z przemysłu stoczniowego USA i rozpoczęliśmy rozmowy, dotyczące opracowania nowych produktów. Daje to nam podstawy do optymizmu, jeśli chodzi o wzrost sprzedaży naszych wyrobów na rynku Ameryki Północnej.
Z kolei 29 Międzynarodowe Targi Metalurgiczne - Metalex w Bangkoku to najważniejsze wydarzenie branży obróbki metali w Azji południowo – wschodniej. Ponad 70 tys. zwiedzających przyglądało się ofercie 2700 wystawców z 50 krajów świata.
- Tajlandia to rozwojowy rynek, który szybko się modernizuje, a w wielu przemysłowych dziedzinach nawet przoduje w tym regionie - mówi Bohdan Zaleski. - Poza tym Bangkok jest ważnym portem tranzytowym dla całego regionu i centrum biznesowym dla takich krajów jak Indonezja, Wietnam, Filipiny czy Myanmar. Aktywni są też tutaj klienci z Indii, Malezji i Singapuru. A więc, pomijając Chiny, mówimy o łącznej populacji większej niż gdziekolwiek indziej na świecie. Jest to więc bardzo obiecujący rynek, stąd nasza obecność na tych targach.
Promotech zaprezentował w Bangkoku cały przekrój swojej produkcji do cięcia i obróbki metali – ukosowarki, wiertarki z rodziny PRO, w tym nowy półautomat – małą przenośną wiertarkę, mocowaną elektromagnetycznie z automatycznym posuwem oraz wózki spawalnicze.
- Wiertarki cieszyły szczególnym zainteresowaniem zwiedzających i wystawców – mówi Michał Nalewajek, inżynier sprzedaż Promotechu. - Do tego stopnia, że kilka urządzeń sprzedaliśmy bezpośrednio na targach. Wiertarki PRO 36, PRO 40 oraz PRO 76 kupiły dwie firmy z Indonezji i z Tajlandii z branży obróbki metali. Uwagę kontrahentów przyciągała też nowość – wiertarka typu ATEX z zasilaniem pneumatycznym, sprawdzająca się w warunkach specjalnych, tj. tam gdzie nie można użyć prądu. Są one niezastąpione przy pracy w niebezpiecznych środowiskach – na platformach wiertniczych, w przemyśle stoczniowym czy petrochemicznym. Z kolei PRO 40 PBS, uksosowarka do rur o średnicach większych niż 500 mm wzbudziła zainteresowanie klientów z Nepalu oraz Tajlandii.
Zaraz po targach wpłynęły też pierwsze zamówienia na nowatorskie wózki spawalnicze, które spółka produkuje od wielu lat i stale udoskonala.
- W formie filmów video i materiałów reklamowych prezentowaliśmy także pozostałe nasze urządzenia z zakresu automatyzacji cięcia i spawania.
- dodaje Michał Nalewajek. – Pokazaliśmy wypalarkę do profilowego cięcia rur PPCM w dwóch wersjach: z wykorzystaniem metody cięcia tlenowego lub plazmą oraz nowość - portal spawalniczy typu WA (Welding Arm) do spawania ram lokomotyw, naczep samochodowych oraz belek konstrukcyjnych, stosowanych m.in. przy budowie konstrukcji stalowych, np. mostów. Urządzenie to zainteresowało m.in. firmy z Japonii, mające swoje oddziały w Indonezji.
Zdaniem przedstawicieli Promotechu tegoroczne targi Metalex okazały się bardziej obiecujące, niż ubiegłoroczne.
- Nawiązaliśmy wiele konkretnych, merytorycznych kontaktów z potencjalnymi, silnymi kontrahentami z rynków azjatyckich, co wpisuje się w naszą długofalową strategię pozyskiwania nowych, przyszłościowych rynków zbytu – dodaje Michał Nalewajek. - Poprzez udział w targach Promotech chce też dotrzeć do branżowych partnerów w tym regionie, dystrybutorów, którzy w przyszłości będą reprezentować Promotech i jego produkty m.in. na tego typu imprezach.
Nadesłał:
Masz-Media
|
Komentarze (0)