Technologie » AGD - RTV
Przerwa na mecz, czyli mistrzowska aplikacja od Media Markt!
Zobacz więcej zdjęć » |
Dzięki niej każdy będzie mógł sprawdzić swoje sportowe umiejętności grając w… piłkarzyki! Można zagrać zarówno w domu z przyjaciółmi lub fanami piłki na całyn świecie – wystarczy dostęp do internetu.
Zbliżające się mistrzostwa wyzwalają piłkarskie emocje nie tylko w wiernych fanach tej dyscypliny sportu. Już niedługo cała Polska będzie kibicowała naszej reprezentacji, która 12 czerwca rozegra we Francji swój pierwszy mecz. Media Markt przygotował dla wszystkich kibiców szereg atrakcji: już 10 czerwca rusza również piłkarska aplikacja, oparta na uwielbianych przez wszystkich piłkarzykach. W końcu przerwa w meczu nie jest po to, żeby się nudzić! Wystarczy chwycić za telefon, by rozegrać swój własny piłkarski turniej i zgarnąć atrakcyjne nagrody od Media Markt. Na najlepszych graczy czeka Telewizor Samsung 65", 2 konsole PlayStation 4, 5 piłek Adidas oraz 25 kart podarunkowych Media Markt o wartości 100 zł.
Aby wziąć udział w rywalizacji wystarczy od 10 czerwca do 10 lipca wejść na stronę www.przerwanameczyk.pl i wybrać jeden z dwóch trybów gry – „pokojowy” lub „z innymi”. Po wpisaniu specjalnego kodu na telewizorze lub monitorze, smartfon stanie się joystickiem, za pomocą którego uczestnicy będą mogli sterować całą grą. Kolejny krok to wybór liczby graczy i dołączenie ich do gry poprzez wpisanie kodu na ich smartfonach. Na koniec wystarczy wybrać swoją drużynę i można zaczynać walkę o bramki, które pozwolą nam sięgnąć po piłkarskie nagrody.
Gra dostępna jest zarówno na komputery, jak i na urządzenia mobilne – smartfony i tablety. Szczegółowe informacje na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym w sklepach Media Markt oraz na stronie internetowej www.mediamarkt.pl .
Media Markt
Więcej informacji z MEDIA MARKT ( press box )
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)