Gospodarka » Żywność
Serek Wiejski Piątnica najlepszy na rynku
Zobacz więcej zdjęć » |
Serek Wiejski Piątnica został wyróżniony za wysoką jakość oraz doskonały smak w badaniu, które miało na celu przetestowanie dostępnych na rynku naturalnych serków ziarnistych. W ramach testu brano pod uwagę oznakowanie etykiety produktów, zgodność deklarowanej wartości odżywczej z rzeczywistą, naturalność składu, czystość mikrobiologiczną oraz cechy sensoryczne. Spośród 12 serków wiejskich, które wzięły udział w badaniu, za najlepszy uznano Serek Wiejski Piątnica.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Produkt Piątnicy został najwyżej oceniony za naturalność oraz brak konserwantów chemicznych. Jako jedyny spośród serków biorących udział w teście otrzymał maksymalną ilość punktów za wysokie walory sensoryczne – w badaniu wskazano na jego delikatny, śmietankowy smak oraz doskonałą konsystencję. Serek Wiejski Piątnica uzyskał również najwyższą oceną za odpowiednie oznakowanie etykiety.
– „Wysoka ocena niezależnego laboratorium przyznana w badaniu Serkowi Wiejskiemu z Piątnicy ma dla nas ogromne znaczenie. Potwierdza skuteczność wieloletniej pracy nad jakością, naturalnością oraz smakiem naszych serków. Cechy te wyróżniają wszystkie produkty marki Piątnica, jednak największe znaczenie mają w grupie serków wiejskich. Serki te są bowiem jednym z najtrudniejszych technologicznie wyrobów mleczarskich – wymagającym doskonałej jakości surowca, wysokiej higieny w procesie wytwórczym oraz bezwzględnego przestrzegania warunków chłodniczych podczas transportu i przechowywania – mówi Zbigniew Kalinowski, prezes OSM Piątnica. – „Wprawdzie to Serek Wiejski z Piątnicy oceniono jako najlepszy z 12-tu testowanych, ale należy podkreślić, że większość pozostałych serków także otrzymała pozytywne oceny, co dobrze świadczy o pracy licznej grupy polskich mleczarni” – dodaje prezes.
Badanie zostało przeprowadzone przez niezależne laboratorium na zlecenie magazynu „Pro-Test” (dawny „Świat Konsumenta”). Wyniki testu opublikowano w październikowym numerze pisma.
Komentarze (0)