Technologie » Telekomunikacja
Skanery dla mobilnego biznesmena
Zobacz więcej zdjęć » |
Te niezbędne atrybuty każdego mobilnego biznesmena mogą posłużyć do stworzenia cyfrowego obiegu dokumentów w każdej firmie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach skanerów mobilnych, Veracomp zaoferował IRISCan Express 2 oraz IRISCan Executive 2 wraz z oprogramowaniem. Te przenośne, lekkie i poręczne urządzenia do skanowania zasilane są przez złącze USB i obsługują dowolne, kolorowe i czarno-białe papierowe materiały, od dokumentów, faktur czy recept, po fotografie i wizytówki. Skanery konwertują je do wszystkich popularnych formatów (PDF, Word, Email, Excel itd.).
Oba skanery mobilne wyposażone są w aplikacje Readiris Pro 11.0 (do rozpoznawania OCR), Cardiris3 (do skanowania wizytówek), I.R.I.S Desktop Serach (do archiwizacji i indeksowania skanowanych materiałów) oraz roxio (Photo Suite 9 Special Edition – do obróbki zdjęć, tylko dla systemów Windows). Ponadto IRISCan Executive 2, wyposażony jest w Prompt Office 7 - tłumacza 11 par językowych.
Skanery do wizytówek IRISCard automatycznie skanują wizytówki i po przetworzeniu przez moduł OCR, zapisują w postaci umożliwiającą ich późniejszą edycję w dowolnym menadżerze kontaktów np. Microsoft Outlook, Lotus notes, czy Address Book. Stworzone w ten sposób e-wizytówki mają formę obrazu tradycyjnej wizytówki oraz tekstowych danych (imię, nazwisko, adres, numery telefonów, adres e-mail itp.).
Dla małych i średnich firm Veracomp ma do zaproponowania wersję podstawową IRISCard Mini 4, oraz skanującą w kolorze IRISCard Pro 4. Dzięki współpracy z Excelem, urządzenie umożliwia tworzenie baz kontaktów mailowych, przeszukiwania ich i sortowania. Z kolei klientów korporacyjnych może zainteresować zestaw IRISCard Corporate 4 z 3 licencjami, który buduje bazy danych kontaktowych i udostępnia je w sieci lokalnej lub przez Internet dla 3 użytkowników. Skaner potrafi obsłużyć obustronnie około 600 wizytówek w rozdzielczości 600 dpi, w pełnym kolorze, w ciągu zaledwie godziny. IRISCard Corporate 4 dostępny jest również w wersji dla użytkowników Microsoft Dynamics CRM.
"Skanery mobilne, piórkowe czy do wizytówek wraz z oprogramowaniem OCR to tylko jeden z elementów cyfrowego obiegu dokumentów w firmie. Równie istotne, co przetworzenie papierowych dokumentów na ich wersję cyfrową, jest zarządzanie nimi. Mowa tu o oprogramowaniu do zarządzania dokumentami, procesami biznesowymi i treścią, rozwiązaniach wspierających przepływy pracy (cyfrowy workflow) i archiwizujących. W procesie całkowitej rezygnacji z papieru, przydatne okazać się mogą także tablety LCD, które pozwalają przenosić ręczne pismo od razu do cyfrowego świata", - powiedział Łukasz Kuśnierz menadżer ds. cyfrowego obiegu dokumentów w Veracomp SA.
Na rozwiązania do cyfrowego obiegu dokumentów w Veracomp składają się m.in. profesjonalne skanery dokumentowe i graficzne (Avision i Microtek) oraz wydajne skanery biurowe (Kodak). Narzędzia te wraz z oprogramowaniem i skanerami firmy I.R.I.S. umożliwią pełne zastąpienie papierowego obiegu dokumentów jego elektroniczną wersją i zaawansowane zarządzanie tym procesem.
Ceny i gwarancja:
Skaner mobilny IRISCan Express 2 jest dostępny w Veracomp w sugerowanej cenie detalicznej 490 zł netto, IRISCan Executive 2 - 756 zł netto, IRISCard Mini 4 - 490 zł netto, IRISCard Pro 4 - 756 zł, netto, natomiast IRISCard Corporate 4 z 3 licencjami - 1 136 zł netto, a w wersji dla Microsoft CRM 3.0 również z 3 licencjami - 1 326 zł netto (ceny SRP). Gwarancja na wymienione produkty w Veracomp obejmuje 24 miesiące.
Komentarze (0)