Gospodarka » Żywność

Spotkajmy się z okazji… Wystartowała promocja konsumencka Goplany i Solidarności

Spotkajmy się z okazji… Wystartowała promocja konsumencka Goplany i Solidarności
Zobacz więcej zdjęć »
Goplanę i Solidarność połączyła wspólna promocja konsumencka. Ogólnopolski konkurs Spotkajmy się z okazji… trwa od 1 października do 30 listopada br. Na laureatów czekają kuferki oraz zestawy czekoladowych słodkości.

Goplana i Solidarność to dwie silne, uzupełniające się, polskie marki z długą tradycją i bogatą ofertą słodyczy. Specjalnością Goplany jest czekolada, z której wydobywa to, co w niej najbardziej magiczne. Solidarność uznanie konsumentów zdobyła dzięki pralinom, które w zaskakujący sposób łączą różnorodne nadzienia, smaki i faktury. Razem dostarczają słodkiej przyjemności oraz radości na każdą okazję.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od kwietnia 2013 roku obie marki należą do polskiego producenta produktów spożywczych, firmy Colian. Połączenie tradycyjnych polskich marek w jednej firmie otworzyło nowy okres w ich historii, który charakteryzował się będzie intensywną współpracą nastawioną na jeszcze lepsze zaspokajanie potrzeb konsumentów. Takim właśnie działaniem jest promocja konsumencka.

Spotkajmy się z okazji… to ogólnopolski konkurs Goplany i Solidarności, powiązany z interaktywną grą Kreator Smaku, uruchomionej na witrynie spotkajmysiezokazji.pl, linkowanej bezpośrednio z ze stron internetowych www.goplana.pl i www.solidarnosc.pl.

Konkurs polega na stworzeniu własnego, oryginalnego i niepowtarzalnego produktu, inspirowanego wyrobami obu marek oraz wskazaniu okazji, na jaką byłby idealny. Codziennie trzech laureatów wygra kuferek wypełniony słodyczami. Dodatkowo zakup produktów Goplany i/lub Solidarności na kwotę minimum 10 zł umożliwia zdobycie nagrody cotygodniowej - zapasu czekoladowych słodkości z dostawą na święta Bożego Narodzenia.

Wspólny konkurs ma na celu wzajemną promocję produktów Goplany i Solidarności wśród konsumentów oraz motywowanie ich do poznania asortymentu obu marek. Konkurs będzie komunikowany za pośrednictwem materiałów POS (wobblery, ulotki) oraz na opakowaniach  promocyjnych wafelków Grześki.

Promocja trwa od pierwszego października do końca listopada.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Jutrzenka Colian
http://www.jutrzenka.com.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »