Moda » Odzież
Strategiczne porozumienie Authentic i SHEIN w sprawie marki Forever 21
Linia ubrań sygnowana marką Forever 21
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Porozumienie przewiduje zaprojektowanie, produkcję i dystrybucję przez SHEIN linii ubrań i dodatków pod marką Forever 21, m.in. odzieży sportowej i strojów kąpielowych. Produkty dostępne pod wspólną marką Forever 21 x SHEIN powstaną z wykorzystaniem wiodącego w branży systemu produkcji SHEIN on-demand, który pomaga ograniczyć ilość niewykorzystanych zapasów magazynowych. Ubrania i dodatki z kolekcji Forever 21 x SHEIN będzie można kupić wyłącznie w sprzedaży internetowej na stronach SHEIN w USA, części krajów Europy i w Australii. Ofertę Forever 21 x SHEIN będzie można znaleźć na stronie shein.com oraz innych kanałach sprzedażowych SHEIN.
Przed ogłoszeniem porozumienia – w sierpniu tego roku – pojawiła się wiadomość o nabyciu przez SHEIN ok. 1/3 udziałów w spółce joint venture SPARC Group (SPARC) utworzonej przez Authentic i Simon Property Group oraz głównego partnera operacyjnego Forever 21 w USA. Jednocześnie SPARC został udziałowcem mniejszościowym SHEIN.
Produkcja w systemie SHEIN on-demand
– Dzięki innowacyjnym metodom angażowania konsumentów SHEIN jest w stanie szybko dostarczać najmodniejsze produkty. W warunkach, w których branża handlowa ewoluuje, a fundamentem sprzedaży internetowej stała się interakcja za pośrednictwem kanałów cyfrowych, SHEIN wyznacza nowe standardy komunikacji marki z konsumentem – powiedział Jamie Salter, założyciel, prezes i dyrektor generalny Authentic. – Bardzo cieszy nas współpraca z SHEIN, ponieważ doskonale wpisuje się w strategię dystrybucji produktów naszej marki na nowych, kluczowych rynkach.
– Z największą radością zaoferujemy klientom SHEIN produkty renomowanej marki Forever 21, wykorzystując nasze zaplecze produkcyjne i sklep internetowy – powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – Forever 21 i SHEIN łączy misja, jaką jest dostarczanie naszym klientom ich ulubionych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest zapewnienie dostępu do mody dla wszystkich, a nowa forma współpracy z Authentic doskonale się w niego wpisuję. Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli zaprezentować wspólny projekt naszym klientom.
Forever 21 to znana na całym świecie, kreująca trendy sieć sklepów z oryginalną modą. SHEIN to czołowy sklep internetowy stawiający na cyfrowe rozwiązania. Niedawno firma uruchomiła regionalne odsłony portalu SHEIN Marketplace, m.in. w USA. Dzięki połączeniu swoich atutów i zasobów obie marki są gotowe zainicjować nową erę dostępności cyfrowej. Na początku tego miesiąca SHEIN zaaranżował swój pierwszy pop-up store w sklepie Forever 21, zlokalizowanym w centrum handlowym Ontario Mills – odwiedziło go ponad 7 000 gości.
O Authentic Brands Group
Authentic Brands Group (Authentic) to międzynarodowa firma z siedzibą w Nowym Jorku i oddziałami na całym świecie. Specjalizuje się w rozwoju marki, marketingu i rozrywce i jest właścicielem ponad 50 legendarnych, słynnych na całym świecie marek lifestylowych, rozrywkowych i mediowych. Authentic łączy silne marki z najlepszymi partnerami i międzynarodową siecią operatorów, dystrybutorów i sklepów, tworząc długoterminową wartość na rynku. Jej marki wytwarzają na całym świecie ponad 29 mld dolarów rocznej sprzedaży detalicznej i są obecne w aż 150 krajach, w tym w przeszło 12 800 sklepach samodzielnych i typu shop-in-shop oraz 360 000 punktach sprzedaży.
Authentic dąży do transformacji marek poprzez przejmującą narrację, atrakcyjną treść, innowacyjne modele biznesowe i autentyczne wrażenia. Firma tworzy i realizuje oryginalne strategie marketingowe, które prowadzą jej marki do sukcesu we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem, serwisach i nowych mediach. Authentic jest właścicielem m.in. marek Marilyn Monroe®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O’Neal®, David Beckham®, Dr. J®, Greg Norman®, Neil Lane®, Thalia®, Sports Illustrated®, Reebok®, Brooks Brothers®, Barneys New York®, Judith Leiber®, Ted Baker®, Hunter®, Vince®, Hervé Léger®, Hickey Freeman®, Frye®, Nautica®, Juicy Couture®, Vince Camuto®, Lucky Brand®, Aéropostale®, Forever 21®, Nine West®, Rockport®, Eddie Bauer®, Boardriders®, Quiksilver®, Billabong®, Roxy®, DC Shoes®, RVCA®, Element®, VonZipper®, Honolua®, Spyder®, Volcom®, Shark®, Tretorn®, Prince®, Airwalk®, Izod®, Jones New York®, Van Heusen®, Hart Schaffner Marx®, Arrow® i Thomasville®. Więcej informacji znajduje się na stronie: corporate.authentic.com. Authentic można też śledzić na LinkedInie, Instagramie i Twitterze.
O SHEIN
SHEIN to międzynarodowa platforma internetowa z Singapuru oferująca odzież marki Shein i produkty międzynarodowej sieci sprzedawców w przystępnej cenie. Firma pragnie, aby z piękna mody mogli korzystać wszyscy – w tym celu promuje swój wiodący w branży system produkcji on-demand, działając na rzecz bardziej inteligentnych, przyszłościowych rozwiązań w branży. Więcej informacji o SHEIN można znaleźć na stronie internetowej: www.sheingroup.com.
O Forever 21
Forever 21 to lider branży modowej, który zapewnia powszechny dostęp do najnowszych trendów, jednocześnie promując niepowtarzalny styl i dając pewność siebie. Stawiając na doświadczenie klienta, marka oferuje zarówno kreacje high style, jak i ubrania typu basic, podparte przekonującymi wartościami i dynamicznym środowiskiem sklepowym. Wprowadzając innowacje w branży e-commerce i kanałach cyfrowych na rzecz szerszego dostępu do produktów i wygody zakupów, marka wzmacnia swoją pozycję ulubionej sieci konsumentów ceniących modę. Sklepy Forever 21 znajdują się w ponad 572 lokalizacjach świata i w internecie. Więcej informacji i lokalizacje sklepów można znaleźć na stronie: Forever21.com. Markę można śledzić także na kanale @forever21 na Instagramie, Facebooku i Twitterze.
Komentarze (0)