Motoryzacja » Samochody

Styczniowy wynik sprzedaży globalnej potwierdza niesłabnące zainteresowanie Volvo

Styczniowy wynik sprzedaży globalnej potwierdza niesłabnące zainteresowanie Volvo
Zobacz więcej zdjęć »
Volvo odnotowuje dalsze wzrosty. Pierwszy miesiąc 2016 r. przyniósł globalny wzrost sprzedaży miesięcznej o 9,4 proc. w porównaniu ze styczniem 2015 r.
Na rynkach pojawiło się 33 761 nowych Volvo. Wśród najpopularniejszych modeli wciąż prowadzą dwa auta z linii XC – mniejszy, czyli bestseller z serii 60 oraz nowy, flagowy model z serii 90, który wciąż budzi niesłabnące zainteresowanie nowych klientów.

Najwięcej samochodów w styczniu trafiło na rynek chiński – 7 228, czyli o 22,9% więcej niż rok wcześniej. To przedłużenie trendu z końca roku 2015, kiedy w Państwie Środka w dwóch ostatnich miesiącach notowano przeszło piętnastoprocentowe wzrosty sprzedaży. W dalszym ciągu głównymi motorami wzrostu były na tym rynku modele XC90, XC60 oraz S60L.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży zanotował także rynek amerykański. W styczniu dostarczono do klientów o 11,8 proc. więcej Volvo niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Za dobry początek roku w USA w głównej mierze odpowiada najpopularniejszy na tym rynku model Volvo – XC90.

Nie spada także zapotrzebowanie na Volvo w Europie – 16 951 dostarczonych do klientów aut to o 6,6 proc. więcej niż w styczniu 2015. Największe wzrosty w Europie odnotowano na rynku szwedzkim, belgijskim i niemieckim. Najpopularniejszym modelem Volvo w Europie pozostaje XC60, zaś największy wzrost dotyczy flagowego SUV-a XC90, który jest drugim najczęściej wybieranym modelem Volvo.

Globalna sprzedaż samochodów marki Volvo w 2015 r. osiągnęła poziom 503,127 samochodów, co oznacza wzrost o 8% w porównaniu z 2014 r.

Globalnie wśród najpopularniejszych modeli Volvo prowadzi XC60 z wynikiem 10 214 sprzedanych egzemplarzy (2015: 10,403), na drugim miejscu znajduje się Volvo XC90, których dostarczono 6 219 sztuk. Trzecim w kolejności najpopularniejszym modelem były modele Volvo V40 oraz V40 Cross Country, których łącznie sprzedano 6 165 (2015: 6,990).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »