Firma » Biznes

Szkolenia

Szkolenia
Zobacz więcej zdjęć »
Szkolenia to temat rzeka. Każdy z nas pewnie nie jeden raz uczestniczył w różnego rodzaju szkoleniach. Bez względu na to czy były to szkolenia "twarde", "miękkie" czy wyjazdy integracyjne po pewnym czasie zazwyczaj stwierdzamy, że tego czego nauczyliśmy się lub próbowano nas nauczyć nic nam nie dało

Szkolenia dla firm

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

My również bardzo często podczas prezentacji naszej oferty szkoleń dla firm słyszymy, że:

  • to już było
  • komunikacja wcale nie jest najważniejsza
  • mamy świetny zespół
  • szkolenia nic nie daja to strata czasu
  • mamy budżet, proszę coś zrobić extra, ma być show, żeby wszyscy o tym mówili
  • jak Pan pojeździ z naszym przedstawicielem przez tydzień za darmo i jego sprzedaż wzrośnie to wrócimy do tematu
  • wojny pomiędzy działami trwały zawsze i nic nie pomaga
  • szkolenie krótkie a potem integracja
  • najlepiej jakiś egzotyczny wyjazd ale max. 1000 złotych od osoby najlepiej 5 dni hotel 5* i przelot samolotem
  • itd.

Borykając się z wszystkii tymi problemami, od kilku lat idziemy do przodu i w trudnej pracy na sali szkoleniowej mamy coraz to lepsze efekty. W jaki sposób udaje nam się to zrobić? Jak zachęcamy firmy do udziału w naszych warsztatach i szkoleniach? Jeden ze sposobów trenerów ze Strefy Dobry Start, który wykorzystujemy przedstawimy w tym artykule.

Gra szkoleniowa 

Mimo, że potrafimy zrobić analizę potrzeb szkoleniowych zarówno dla małych jak i średnich firm, bardzo często okazywało się w przeszłości podczas prowadzonych przez nas szkoleń, że oczekiwania są zupełnie inne. Pojawiały się też uwagi w stylu to już było, to się nie sprawdza, ci z marketingu nie rozumieją praw, którymi rządzi się sprzedaż i vice versa. Tym sposobem postanowiliśmy tworzyć własne i wykorzystywać obecne na rynku gry szkoleniowe.

Służą nam one podczas szkoleń, po pierwsze jako bardzo mocne narzędzie, w czasie pracy nad poszczególnymi zagadnieniami, jak również jako uzupełnienie naszej analizy potrzeb. Bardzo często w czasie rozgrywki uczestnicy odkrywają karty i prawdziwe problemy organizacji. Daje nam to sporą możliwość zmiany i dostosowania programu i narzędzi do ich rzeczywistych potrzeb. Dzięki wnioskom, które wyciągają uczestnicy z gier mogą stworzyć  sami przy pomocy wykwalifikowanych trenerów, rozwiązania, które wdrażają w organizacji. Dzięki temu w myśl zasady "Klienta najbardziej przekonuja argumenty, które sam odkryje" zmiany są wprowadzane w życie i przynoszą oczekiwane rezultaty.

Dla nas, nie są najważniejsze bardzo dobre oceny na anonimowych ankietach, tylko satysfakcja z tego, że dzięki nam uczestnicy od razu wprowadzają w życie to co sami wypracowali podczas szkoleń. Prowadzone przez nas gry szkoleniowe dotyczą wielu aspektów działalności przedsiębiorstw. Wykorzystujemy je zarówno w szkoleniach zarządzania zmianą, zarządzania zespołem, motywowania pracowników jak również przy rozwoju kompetencji sprzedażowych przedstawicieli handlowych.

Oczywiście gry szkoleniowe to nie wszystkie sposoby dzięki, którym udaje nam się osiągac dobre rezultaty i pracować z najlepszymi, ale o tym być może innym razem...



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Szkolenia i wynajem sal szkoleniowych Katowice
http://strefadobrystart.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »