Firma » Biznes
Szkolenia
Zobacz więcej zdjęć » |
Szkolenia dla firm
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
My również bardzo często podczas prezentacji naszej oferty szkoleń dla firm słyszymy, że:
- to już było
- komunikacja wcale nie jest najważniejsza
- mamy świetny zespół
- szkolenia nic nie daja to strata czasu
- mamy budżet, proszę coś zrobić extra, ma być show, żeby wszyscy o tym mówili
- jak Pan pojeździ z naszym przedstawicielem przez tydzień za darmo i jego sprzedaż wzrośnie to wrócimy do tematu
- wojny pomiędzy działami trwały zawsze i nic nie pomaga
- szkolenie krótkie a potem integracja
- najlepiej jakiś egzotyczny wyjazd ale max. 1000 złotych od osoby najlepiej 5 dni hotel 5* i przelot samolotem
- itd.
Borykając się z wszystkii tymi problemami, od kilku lat idziemy do przodu i w trudnej pracy na sali szkoleniowej mamy coraz to lepsze efekty. W jaki sposób udaje nam się to zrobić? Jak zachęcamy firmy do udziału w naszych warsztatach i szkoleniach? Jeden ze sposobów trenerów ze Strefy Dobry Start, który wykorzystujemy przedstawimy w tym artykule.
Gra szkoleniowa
Mimo, że potrafimy zrobić analizę potrzeb szkoleniowych zarówno dla małych jak i średnich firm, bardzo często okazywało się w przeszłości podczas prowadzonych przez nas szkoleń, że oczekiwania są zupełnie inne. Pojawiały się też uwagi w stylu to już było, to się nie sprawdza, ci z marketingu nie rozumieją praw, którymi rządzi się sprzedaż i vice versa. Tym sposobem postanowiliśmy tworzyć własne i wykorzystywać obecne na rynku gry szkoleniowe.
Służą nam one podczas szkoleń, po pierwsze jako bardzo mocne narzędzie, w czasie pracy nad poszczególnymi zagadnieniami, jak również jako uzupełnienie naszej analizy potrzeb. Bardzo często w czasie rozgrywki uczestnicy odkrywają karty i prawdziwe problemy organizacji. Daje nam to sporą możliwość zmiany i dostosowania programu i narzędzi do ich rzeczywistych potrzeb. Dzięki wnioskom, które wyciągają uczestnicy z gier mogą stworzyć sami przy pomocy wykwalifikowanych trenerów, rozwiązania, które wdrażają w organizacji. Dzięki temu w myśl zasady "Klienta najbardziej przekonuja argumenty, które sam odkryje" zmiany są wprowadzane w życie i przynoszą oczekiwane rezultaty.
Dla nas, nie są najważniejsze bardzo dobre oceny na anonimowych ankietach, tylko satysfakcja z tego, że dzięki nam uczestnicy od razu wprowadzają w życie to co sami wypracowali podczas szkoleń. Prowadzone przez nas gry szkoleniowe dotyczą wielu aspektów działalności przedsiębiorstw. Wykorzystujemy je zarówno w szkoleniach zarządzania zmianą, zarządzania zespołem, motywowania pracowników jak również przy rozwoju kompetencji sprzedażowych przedstawicieli handlowych.
Oczywiście gry szkoleniowe to nie wszystkie sposoby dzięki, którym udaje nam się osiągac dobre rezultaty i pracować z najlepszymi, ale o tym być może innym razem...
Komentarze (0)