Motoryzacja » Samochody
Tegoroczny Motul Rallyland Cup 2012 dobiegł końca
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić rywalizację i walkę o czołowe tytuły. Swoje trzy grosze dołożyła także aura robiąc z trasy istny poligon doświadczalny.
Z uwagi na zbliżającą się Barbórkę organizatorzy zaplanowali na trasie tzw. Super Stage w stylu Karowej. Wszystkie te elementy złożyły się na świetny klimat w stylu Rajdu Wielkiej Brytanii – błoto, deszcz, mgła i ciemności… Na starcie rajdu stawiło się ponad 70 załóg, tak więc lista startowa przedstawiała się naprawdę „groźnie”. Trudne warunki w jakich przebiegała rywalizacja przyczyniły się do sporej ilości interwencji ratownika, który wyciągał z opresji, czyli pobliskich krzaków i rowów, tych których poniosła fantazja. Trasy zostały jednak przygotowane ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo i już standardowo nikomu nic się nie stało. Liczba zgubionych zderzaków i innych elementów karoserii była jednak bardzo duża. Na wysokości zadania stanęli również sponsorzy. Firma Motul ufundowała oleje dla pierwszych trzech miejsc w każdej klasie, Media Expert nowoczesny tablet, a biuro nieruchomości Carisma tygodniowe wczasy w Hiszpanii dla zwycięzców wszystkich klas w klasyfikacji rocznej. Ekipa Rallyland już pracuje nad sezonem 2013 chcąc jeszcze bardziej podnieść atrakcyjność tras i poinformuje o kalendarzu niezwłocznie po ustaleniu wszystkich szczegółów.
Media Expert był jednym ze sponsorów podczas całorocznych rozgrywek .
Zdjęcia Michał Szalski
Na podstawie informacji otrzymanych od organizatorów
TERG / Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert
Komentarze (0)