Technologie » Internet

Telefónica i Panda Security dla bezpieczeństwa transakcji online klientów banku Bankinter

Usługa opracowana przez Telefónica i Panda Security będzie wykrywać aktywne złośliwe oprogramowanie w pamięci komputerów użytkowników. Dzięki ograniczeniu dostępu do wybranych operacji w czasie rzeczywistym pozwoli to zmniejszyć ryzyko związane z wykonywaniem transakcji online, jakie ponoszą banki.

Wydział ds. obsługi kluczowych klientów firmy Telefónica udostępni bankowi Bankinter usługę zabezpieczającą transakcje przeprowadzane online przy użyciu Panda Security for Internet Transactions – systemu ochronnego opracowanego z myślą o instytucjach finansowych oraz internetowych platformach płatniczych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wspólna usługa będzie oferowana przez centrum kontroli bezpieczeństwa firmy Telefónica, stanowiąc uzupełnienie obecnie dostępnych usług, z których Bankinter korzystał przez ostatnie lata (usługa zabezpieczająca przed phishingiem) i które miały zabezpieczać przed oszustwami.

Bankinter stanowi punkt odniesienia dla hiszpańskiego sektora bankowości internetowej. Około 55,6% transakcji przeprowadzonych w tym banku odbywa się za pośrednictwem internetu. Głównym celem firm Telefónica oraz Panda Security będzie zagwarantowanie bezpieczeństwa wszelkim tego typu operacjom. Dzięki temu klienci Bankinter, którzy korzystają z usług online nie będą narażeni na ataki spowodowane działaniem znanego złośliwego oprogramowania, a w szczególności trojanów bankowych. Tego rodzaju złośliwy kod to jedno z głównych zagrożeń bezpieczeństwa transakcji online.

Usługa, którą Bankinter zamówił u firm Telefónica oraz Panda Security będzie wyszukiwać aktywne złośliwe oprogramowanie w pamięci komputerów użytkowników, gdy będą starali się uzyskać dostęp do internetowych usług banku. Usługa wykrywa w szczególności wirusy, robaki, trojany, ukryte procesy i inne zagrożenia, w tym dialery, narzędzia hakerskie, żarty itp. Dzięki temu bank może w czasie rzeczywistym ograniczyć dostęp do wybranych operacji, gdy okaże się, że komputer użytkownika jest zainfekowany. Pozwoli to zminimalizować ryzyko związane z wykonywaniem operacji za pośrednictwem internetu.

Rozwiązanie obejmuje także usługę ostrzegania przed atakami zaplanowanymi (Targeted Attacks Alert Service), umożliwiającą rozwiązywanie problemów spowodowanych przez trojany, które używane są do przeprowadzania ataków wymierzonych w wybrane firmy z sektora finansowego. Usługa ta obejmuje monitorowanie i powiadamianie i jest obsługiwana przez wydział nadzoru ds. oszustw (Antifraud Surveillance Department) w laboratorium PandaLabs. Jej zadaniem jest ostrzeganie klientów przed trojanami, które stworzono w celu przeprowadzenia ukierunkowanego ataku na osoby korzystające z bankowych usług online. Usługa bazuje na analizie informacji odebranych od milionów użytkowników korzystających z rozwiązań Panda Security.

„Telefónica jest pionierem w dziedzinie usług zwalczających oszustwa internetowe, a także liderem na rynku usług zabezpieczających przed phishingiem. Usługa zabezpieczająca przed oprogramowaniem szpiegującym, zawierająca technologię Panda Security for Internet Transactions, umożliwi redukcję strat spowodowanych przez ataki typu phishing, skierowane przeciwko naszym klientom. Wszystkie informacje na temat zagrożeń internetowych będą koordynowane z naszego centrum kontroli bezpieczeństwa” - wyjaśnia Manuel Velasco, zastępca dyrektora ds. internetowych usług zabezpieczających kluczowych klientów w firmie Telefonica.

„Wiele osób posiada mylne informacje na temat oszustw oraz kradzieży internetowych i dlatego mamy do czynienia z powszechną powściągliwością użytkowników wobec transakcji online. Dzięki inicjatywom firm takich jak Bankinter, który wybrał rozwiązania Panda Security, aby chronić własnych klientów, użytkownicy będą czuli się bezpieczniej podczas korzystania z usług bankowości internetowej. Usługa zamówiona przez Bankinter stanowi wartość dodaną, ponieważ gwarantuje bezpieczeństwo transakcji online przeprowadzanych przez klientów banku” – wyjaśnia María José Miranda, dyrektor ds. sprzedaży Panda Security w Hiszpanii.

Dzięki temu rozwiązaniu Bankinter udoskonali własną strategię bezpieczeństwa - kluczowy czynnik w sektorze bankowym, oferując klientom wartość dodaną przy użyciu narzędzia, które łączy w sobie wszystkie stosowane obecnie programy zabezpieczające przed złośliwym kodem.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Panda Security
http://www.pspolska.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »