Firma » Biznes
TOPEX ze Złotym Certyfikatem Fair Play
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma TOPEX, lider na polskim rynku narzędzi i jedna z największych tego typu firm w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz trzeci z rzędu wzięła udział w Programie Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Po przejściu dwustopniowej weryfikacji i spełnieniu wszystkich wymagań regulaminowych kapituła przyznała firmie Złoty Certyfikat „Przedsiębiorstwa Fair Play”. Wręczenie wszystkich nagród odbyło się 4 grudnia 2009 roku w Sali Kongresowej PKiN. Wśród zaproszonych nie zabrakło również przedstawicieli firmy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Trzeci z rzędu certyfikat, tym razem złoty, jest ukoronowaniem realizowanej od 20 lat polityki naszej firmy – mówi Rafał Mirowski, dyrektor zarządzający TOPEX. – Od początku działalności wzajemny szacunek i zaufanie leży u podstaw naszych relacji z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi. Złoty Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest na to najlepszym dowodem – dodaje Rafał Mirowski.
Do XII edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości zgłosiły się 682 firmy, z których 647 uzyskało pozytywną opinię kapituły, a tym samym Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. We wszystkich dotychczasowych edycjach wzięło udział 2061 firm, którym w ciągu 12 lat przyznano w sumie 6135 certyfikatów. Celem programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako rzetelne postępowanie we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcanie polskich firm do stosowania przejrzystych zasad i czystej gry w biznesie.
Komentarze (0)