Społeczeństwo » Społeczeństwo
WOŚP marką o najwyższej wartości społecznej
Zobacz więcej zdjęć » |
Na konferencji przedstawiono szczegółowo rezultaty dla kategorii „marki narodowe" oraz „fundacje charytatywne". Wyniki badań po raz kolejny potwierdziły bardzo wysoką pozycję marki Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka WOŚP oceniona została jako marka o najwyższej wartości społecznej nie tylko w swojej kategorii „fundacje charytatywne", ale też wśród wszystkich 300 przebadanych w Polsce marek! Ponadto pozycja marki WOŚP w Polsce jest znacznie wyższa niż porównywalnych marek o dużej wartości społecznej w innych krajach. Daleko za Orkiestrą została chociażby bardzo silna w Wielkiej Brytanii, międzynarodowa organizacja FairTrade.
Wyniki te potwierdzają doskonałe efekty działalności Wielkiej Orkiestry - wraz z ogromną rzeszą wspaniałych ludzi Fundacja realizuje swoje pomysły i programy w sposób konsekwentny, przejrzysty i z doskonałymi wynikami.
Fundacja wprawiła w ruch ogromną maszynę działań wolontariackich, teraz następuje sprzężenie zwrotne - wzajemnie inspirujemy się do realizacji pozytywnych społecznie działań - radości z wyników badań nie ukrywa Prezes Zarządu Fundacji WOŚP, Jurek Owsiak
Po takich opiniach - przypominam chociażby wcześniejsze badania BAV (BrandAsset Valuator) agencji Young & Rubicam, które określiły WOŚP jako najsilniejszą markę w naszym kraju, po nazwie państwa „Polska" - wielkim dla nas wyzwaniem, a zarazem przyjemnością, jest podtrzymywanie tej wysokiej pozycji. Cały system działań Orkiestry oparty jest na samokontroli, a także częstych symulacjach, w których oceniamy, czy nasze decyzje przyniosą pozytywny skutek społeczny. To prawdziwa frajda móc pracować i tworzyć w atmosferze przyjaźni i poparcia dla naszych działań. Na końcu podkreślam to, o czym mówimy od dawna- wspaniale jest mówić ludziom na całym świecie, że Orkiestra to taki nasz, wspaniały produkt „made in Poland".
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)