Firma » Reklama
WP z ofertą e-mailingu targetowanego behawioralnie
Zobacz więcej zdjęć » |
E-mailing behawioralny, w odróżnieniu od e-mailingu targetowanego za pomocą danych deklaratywnych, pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Klientom Biura Reklamy oddano do dyspozycji kilkadziesiąt behawioralnych profili użytkowników, m.in. „Właściciele małych firm", „Planujący zakup nieruchomości", „Automaniacy", „Uprawiający aktywnie sport". Segmentację internautów oparto o szczegółową analizę ich zachowania w portalu Wirtualna Polska.
E-mailingiem behawioralnym uzupełniamy naszą dotychczasową ofertę targetowania behawioralnego. Zaawansowane technologicznie targetowanie behawioralne reklamy displayowej wprowadziliśmy, jako pierwszy portal w Polsce, już w 2007 roku. Teraz, także jako pionier, umożliwiamy niezwykle precyzyjne targetowanie przekazów promocyjnych wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej - mówi Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski - Takie rozwiązanie pozycjonuje WP jako lidera w dziedzinie behawioralnego targetowania reklamy.
Poprzez zastosowanie nowoczesnych, autorskich rozwiązań Wirtualna Polska zintegrowała możliwości systemu reklamowego i e-mailingowego. Owocuje to unikalnymi opcjami targetowania oraz emisji reklamy w Internecie. Przykładowo, portal umożliwia dotarcie z reklamą displayową do osób, które widziały dany e-mailing i odwrotnie.
Niewątpliwym atutem wprowadzonego przez nas rozwiązania jest możliwość emisji reklamy displayowej oraz e-mailingu do tych samych profili behawioralnych; profile behawioralne dla e-mailingu pokrywają się bowiem z profilami behawioralnymi dla reklamy displayowej - wyjaśnia Michał Foks, specjalista ds. Technologii Systemu Reklamowego Wirtualnej Polski - Klient Biura Reklamy WP może więc zdecydować o precyzyjnej, dwutorowej emisji reklamy; wykorzystując pocztę e-mail oraz formy emitowane w serwisach WWW.
Reklamodawcy zyskują tym samym możliwość wydłużenia kontaktu internauty z ich przekazem promocyjnym, a jest to niezwykle ważne m.in. w przypadku kampanii wizerunkowych. Mogą też łączyć profile behawioralne z dowolnymi parametrami demograficznymi.
Podobnie jak w kampaniach displayowych, w e-mailingu behawioralnym klient będzie miał możliwość stworzenia indywidualnej grupy behawioralnej, na podstawie własnych kryteriów.
Wraz z wprowadzeniem na rynek e-mailingu targetowanego behawioralnie, WP wprowadza zmiany cen pakietów behawioralnych reklamy displayowej. Koszty emisji niektórych profili behawioralnych zostały zmniejszone nawet o kilkadziesiąt procent.
Od października 2007 roku, czyli od chwili wprowadzenia przez nas możliwości targetowania behawioralnego reklamy, obserwujemy stały wzrost zainteresowania tą usługą. Chcąc uczynić ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną, wraz z wprowadzeniem e-mailingu behawioralnego zdecydowaliśmy się na obniżenie kosztów emisji displayowych, najczęściej wykorzystywanych dotychczas przez reklamodawców profili behawioralnych. Są to m.in. „Planujący zakup samochodu", „Rodzice małych dzieci", „Inwestujący", „Dbający o zdrowie". Oferujemy tym samym klientom możliwość korzystania z najbardziej innowacyjnego narzędzia precyzyjnego dotarcia do grupy celowej w naprawdę atrakcyjnej cenie. - dodaje Ewa Sadowska, Account Manager w Biurze Reklamy WP, odpowiedzialna za rozwój targetowania jako produktu reklamowego.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)