Gospodarka » Żywność
WSP Społem z wielkanocną kampanią reklamową
Z początkiem marca br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpocznie świąteczną kampanię reklamową swojego sztandarowego produktu - Majonezu Kieleckiego. Komunikacja ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz niezmienną tradycję jego wytwarzania.
Kampania obejmie szeroki zakres mediów m.in. telewizję, prasę, Internet oraz outdoor. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR. Poprzez działania promocyjno-informacyjne WSP „Społem" chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż produktu w okresie poprzedzającym Wielkanoc. Efekty kampanii z lat ubiegłych potwierdzają, że promocja ma realny wpływ na wyniki sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku marki.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)