Technologie » Internet
Współpraca Wirtualnej Polski i TVP
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa struktura portalu oparta na wortalach tematycznych, umożliwiła klientom Biura Reklamy TVP selektywne dotarcie do wybranych grup o wyraźnie zdefiniowanych zainteresowaniach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wraz z powstaniem nowego portalu został poszerzony katalog ofert reklamowych o najpopularniejsze obecnie w Internecie formy płaskie, czyli tzw. display. Aktualny jest również dotychczasowy pakiet usług dotyczących emisji reklam i wskazań sponsorskich (m.in. reklamy wideo oraz sponsoring serwisów).
Równocześnie z rozwojem serwisu TVP.PL Biuro Reklamy TVP nawiązało współpracę z Wirtualną Polską, w ramach której oferuje klientom wyższe niż dotychczas standardy obsługi kampanii reklamowych w Internecie. Przede wszystkim daje to możliwość pełnego dostępu do statystyk obrazujących przebieg kampanii. Wirtualna Polska będzie również serwować reklamy w portalu TVP.PL oraz rozbudowywać zasięg własnych pakietów reklamowych o portal Telewizji Polskiej.
Multimedialny portal TVP.PL to największa biblioteka materiałów wideo dostępnych w polskim Internecie. Udostępnia transmisje na żywo oraz ponad 9 tys. materiałów wideo na żądanie podzielonych na serwisy tematyczne, m.in. informacje, rozrywka, styl życia, filmoteka, dla dzieci. W portalu można obejrzeć najpopularniejsze audycje TVP: programy informacyjne (m.in. Wiadomości, Teleexpress), publicystyczne (m.in. Tomasz Lis na żywo, Magazyn Ekspresu Reporterów), relacje z największych wydarzeń sportowych w kraju i na świecie (m.in. Puchar Świata w skokach narciarskich, Speedway Ekstraliga), popularne seriale (m.in. M jak miłość, Ojciec Mateusz), programy podróżnicze (m.in. Boso przez świat), dla dzieci (m.in. Domisie). TVP udostępnia swoje treści w Internecie od roku 2005. W 2008 r. zrealizowała największe przedsięwzięcie telewizyjne w polskim Internecie - transmisje i materiały wideo z Igrzysk Olimpijskich w Pekinie odtworzono ponad 5 mln razy.
Wirtualna Polska to pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma informacji, komunikacji, transakcji elektronicznych, atrakcyjne i skuteczne medium reklamowe. Współtworzona przez użytkowników, jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Miesięczna liczba odsłon przekracza 2,2 miliarda (za: Megapanel PBI/Gemius, październik 2008). Systematycznie wzbogacając zasoby, WP udostępnia internautom największą liczbę serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-commerce i e-biznes, telewizję internetową WPtv oraz bogatą ofertę reklamową.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)