Firma » Biznes
Wygodna sprzedaż w namiocie handlowym
Zobacz więcej zdjęć » |
Sprzedaż internetowa daje nam większe szanse dotarcia do potencjalnego klienta, jednak łatwo można przegrać w starciu z porównywarkami cen. Z kolei wynajem lokalu w dobrej lokalizacji słono kosztuje. Alternatywnym rozwiązaniem jest namiot handlowy – oczywiście nie jest to opcja pozbawiona jakichkolwiek kosztów, są jednak one mocno zredukowane w porównaniu do wynajmu lokalu pod działalność. Zasadniczo sprzedaż w namiocie handlowym może też wymagać dopełnienia mniejszej liczby formalności.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Namiot handlowy – jak się w nim pracuje?
Wiele osób nawet nie myśli o pracy w namiocie handlowym, spodziewając się po niej samych niedogodności i żadnych korzyści. Tymczasem przy odrobinie kreatywności oraz z pomocą wyposażenia tworzonego specjalnie z myślą o mobilnych sprzedawcach z wielu branż, namiot handlowy może stać się wygodnym i funkcjonalnym miejscem pracy, idealnie dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Co istotne, przygotowanie stoiska do pracy również nie musi wcale trwać długo. Kluczem do wygody i ergonomii jest namysł nad własnymi potrzebami i dobranie rozwiązań bezpośrednio do nich. Z roku na rok rośnie liczba sprzedawców, którzy prowadzą swoją działalność w namiotach handlowych – sprzedają oni różne towary: żywność i napoje, książki i czasopisma, zabawki i pamiątki oraz wiele innych. Świadczy to tylko o tym, że przy odrobinie odwagi i inwencji można z powodzeniem prowadzić handel w namiotach.
Jak dostosować namiot handlowy do swoich potrzeb?
Przepis na idealny namiot handlowy w dużej mierze zależy od tego, jakie towary zamierzamy w nim sprzedawać. Najprostszym sposobem zagospodarowania przestrzeni namiotu są stoły handlowe, na których można wykładać większość towarów, umożliwiając klientom natychmiastowe zorientowanie się w oferowanym przez nas asortymencie. Chociaż jest to najlepsze rozwiązanie dla większości sprzedawców, to jednak nie zaspokoi ono w pełni potrzeb i oczekiwań każdego. Dlatego też zajmując się sprzedażą prasy, warto wyposażyć namiot w stojaki na prasę, dzięki którym ekspozycja towaru będzie o wiele lepsza. Wielu sprzedawców pracujących w namiotach handluje warzywami i owocami. Tego rodzaju towaru zwykle jest sporo i musi być pogrupowany tak, by klienci widzieli, co i w jakiej cenie mogą nabyć na stoisku. Stół handlowy raczej nie wystarczy: najwygodniejszym rozwiązaniem pozwalającym na lepszą prezentację większej ilości towarów będą pochyłe półki, na których (przy jednoczesnej oszczędności miejsca) zmieści się sporo skrzynek z darami Natury. Jeśli zaś zajmujemy się sprzedażą żywności, którą przygotowujemy w namiocie, musimy zorganizować sobie przestrzeń w taki sposób, by niezbędne urządzenia i produkty miały swoje miejsce, a sam proces przygotowywania posiłków czy napojów był dla nas wygodny i bezpieczny. Miłym gestem będzie też zadbanie chociażby o stolik i dwa krzesła dla klientów. Bez wątpienia wyposażenie namiotu handlowego jest kwestią, której nie można zignorować czy zbagatelizować, ale decydując się na sprzedaż w namiocie przede wszystkim musimy ustalić to, jakiej powierzchni potrzebujemy, by móc wykonywać naszą pracę. Namiot handlowy o zbyt małych wymiarach łatwo może zniechęcić nas do takiej formy sprzedaży, bo będzie nam w nim niewygodnie. Jeśli trudno jest nam określić, jakiego dokładnie wyposażenia potrzebujemy oraz jaka powierzchnia namiotu będzie dla nas wystarczająca, najlepiej będzie zwrócić się po pomoc do producenta namiotów Vitabri.
Komentarze (0)