Technologie » Fotografia

Wyniki lipcowego konkursu TEN by Fotolia 3

Wyniki lipcowego konkursu TEN by Fotolia 3
Zobacz więcej zdjęć »
Bank zdjęć Fotolia, twórca Kampanii TEN by Fotolia, ogłasza zwycięzców lipcowego konkursu, zainspirowanego projektem „Surf in the City”. Laureatami zostali Javier Consuegra z Hiszpanii w kategorii fotograficznej oraz Hiroki Ogasawara z Japonii w kategorii graficznej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Istotą ogłoszonego konkursu było stworzenie pliku .PSD lub zdjęcia w oparciu o temat „Sporty w przyszłości”. W konkursie udział mogli wziąć zarówno fotografowie, jak i graficy, którzy zainspirowali się lipcową pracą Kolekcji TEN, czyli „Surf in the City” autorstwa fotografa Paula Ripke i ilustratora Nika Ainley’a.
 
Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, podkreślając wyrazistość i kreatywny talent społeczności TEN. Gratulujemy zwycięstwa Javierowi Consuegra w kategorii fotograficznej oraz Hirokiemu Ogasawara w kategorii graficznej!
 
Javier Consuegra wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym: 
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)
 
Hiroki Ogasawara zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com
 
Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, które są widoczne w każdym projekcie. Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 września, a kreatywny konkurs oparty na nim startuje już 12 września.
Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku, Twitterze oraz stronie www.tenbyfotolia.com
 
O projekcie TEN Fotolia
 
Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GlobalBrand

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »