Firma » Biznes
10 tysięcy nowych automatów paczkowych. SwipBox podsumował ubiegły rok
Zobacz więcej zdjęć » |
Wzrost wyników SwipBox opiera się nie tylko na współpracy z nowymi podmiotami, ale również rozwijaniu już zaimplementowanych narzędzi. Wielu z dotychczasowych partnerów uznało automaty za odpowiednie uzupełnienie innych opcji dostarczania paczek w celu zaspokojenia potrzeb wynikających z boomu na zakupy online.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do wzrostów w szczególności przyczyniły się zewnętrzne automaty SwipBox Infinity, które są obecne również w Polsce. Wolnostojące urządzenia są zasilane przez wbudowany akumulator, a ich żywotność sięga nawet do dziesięciu lat. Ponadto, są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej na smartfony, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu oraz można je instalować w dowolnym miejscu w ciągu zaledwie kilku minut, ponieważ nie potrzebują dodatkowego okablowania do zasilaczy.
Najważniejszym czynnikiem jest elastyczność i prostota naszych produktów w połączeniu z niskimi kosztami utrzymania. Są to główne cechy, które zapewniły naszym automatom dobrą reputację, wzbudzając jednocześnie zainteresowanie nowych klientów. Dzięki rozwiązaniu Infinity, dostawcy paczek mogą szybko budować gęste sieci, dostosowane do zmieniających się potrzeb. Kurierzy dostarczają i otrzymują przesyłki za pomocą intuicyjnej, dedykowanej aplikacji, a konsumenci odbierają zamówienia w dogodnym dla siebie miejscu i czasie za pomocą telefonu lub nawet zegarka Apple Watch. Liczby wyraźnie wskazują, że nasza strategia działa – powiedział Jens Rom, CEO SwipBox.
Założenia biznesowe na ten rok zakładają poprawę dotychczasowych wyników, a także obecność na nowych rynkach. Obecnie, oddziały SwipBox znajdują się w Danii, Polsce, Australii i obsługują sieć urządzeń do odbioru przesyłek w ponad 40 krajach.
Nadesłał:
2pr
|
Komentarze (0)