Dom » Wnętrza
10 tysięcy obserwujących! Sekret sukcesu DOMOTEKI na Instagramie
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
Liczba fanów zdaje się potwierdzać rosnącą popularność centrum wśród zwolenników nowoczesnych trendów aranżacyjnych. Tysiące użytkowników regularnie śledzą publikowane tu treści, czerpiąc z nich mnóstwo inspiracji do urządzania własnych wnętrz. Na Instagramie odkrywają najciekawsze meble do domu, biura i ogrodu, dekoracje, oświetlenie, czy wyposażenie do kuchni i łazienek, zarówno od tych luksusowych, jak i bardziej popularnych marek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marketing, który przyciąga
DOMOTEKA od lat stawia na przemyślane działania marketingowe, łącząc starannie wyselekcjonowane marki z organizacją wydarzeń dla klientów docelowych oraz współpracą z influencerami. Dzięki konsekwentnemu budowaniu społeczności, umacnia pozycję kluczowego centrum designu i wyposażenia wnętrz w Polsce. W ostatnim czasie w obiekcie pojawiło się już wielu znanych twórców internetowych, takich jak chociażby dziennikarka Kasia Jaroszyńska „Pańcia z Telewizji", architekt Gutek Girek „Jezus od Designu", czy Katarzyna Wietecha „Architekt Mo Home".
Śledząca ich łącznie prawie półmilionowa społeczność ma dzięki temu okazję poznać autentyczne rekomendacje ulubionych marek oraz odkryć meble, które szczególnie przypadły im do gustu. To skuteczna strategia, która przyciąga do warszawskiej DOMOTEKI zarówno klientów poszukujących pomysłów do własnych mieszkań i domów czy architektów.
Wydarzenia, które angażują
Serie wydarzeń organizowanych przez DOMOTEKĘ, takich jak DOMOpasje i DOMOdesign, to cykle cieszące się ogromnym zainteresowaniem wśród pasjonatów designu a przede wszystkim wnętrz. W ramach DOMOpasji pojawiły się już m.in. dziennikarka i reżyserka dokumentów Ewa Ewart, projektantka biżuterii Anna Orska, charakteryzatorka i malarka Magda Atkins, projektantka oświetlenia Pani Jurek, pracownia architektoniczna WZ Studio czy architektka gwiazd Aleksandra Ziarek.
Wiosenne i jesienne edycje kolejnego z wydarzeń, DOMOdesign, to z kolei odpowiedź na różnorodne potrzeby, zarówno klientów jak i architektów poszukujących inspiracji do urządzania każdej przestrzeni. Wydarzenia obejmują liczne prelekcje, prowadzone przez czołowych ekspertów branży wnętrzarskiej, a także praktyczne warsztaty i prezentacje. Dużym zainteresowaniem, cieszą się bezpłatne konsultacje z architektami - spotkania organizowane w każdą ostatnią sobotę miesiąca.
Unikalne miejsce na mapie Polski
DOMOTEKA wyróżnia się szeroką ofertą salonów a w nich marek, które skupiają renomowane i lubiane marki, takie jak VOX, NAP, Dekoria, BelBazaar, IWC Home, Dion, Italmeble, Bizzarto, Novelle, Primavera, Livingroom; jak i cenione brandy BoConcept, Natuzzi, Rolf Benz, Hastens czy Joop. Z kompleksowej oferty korzystają klienci z całej Polski, a także z sąsiednich krajów, doceniając wysoki poziom obsługi i dostępu do szerokiej oferty mebli do salonów, sypialni, mebli kuchennych, łazienkowych oraz pozostałego wyposażenia w dodatkach takich jak: dywany, wazony, obrazy czy rzeźby. Obiekt zlokalizowany jest poza ścisłym centrum Warszawy, jednak dzięki dogodnemu, prostemu 20 minutowemu dojazdowi właściwie z każdej dzielnicy miasta oraz szerokiej ofercie, DOMOTEKA przyciąga klientów poszukujących kompleksowych rozwiązań dla swoich wnętrz. Ponad 60 przestronnych salonów i duża różnorodność oferty ponad sześciuset marek sprawiają, że to miejsce szczególnie warte odwiedzenia.
Centrum kieruje swą ofertę zarówno do klientów indywidualnych, którzy urządzają mieszkania i domy, jak i do profesjonalistów - architektów oraz projektantów. Niezależnie od tego, czy ktoś planuje remont, czy poszukuje designerskich dodatków, ten obiekt handlowy zapewnia szeroki wybór i wspiera na każdym etapie aranżacji. Rosnąca liczba obserwujących na Instagramie potwierdza, że DOMOTEKA to miejsce, które nie tylko sprzedaje, ale również edukuje w zakresie designu. Czy liczba ta będzie nadal rosła? Wszystko wskazuje na to, że tak.
Więcej na : www.domoteka.pl
Nadesłał:
OKK!
|
Komentarze (0)