Gospodarka » Żywność
15 września Dniem Majonezu Kieleckiego
Zobacz więcej zdjęć » |
Stało się tak nie bez przyczyny – Majonez Kielecki był pierwszym majonezem w Polsce produkowanym na skalę przemysłową, a na naszych stołach gości już od ponad 60 lat!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z informacji przekazywanych przez najstarszych, emerytowanych pracowników spółdzielni „Społem” wynika, że produkcja Majonezu Kieleckiego na tak dużą skalę rozpoczęła się w połowie września, dlatego to 15 września został oficjalnie dniem Majonezu Kieleckiego. Ciekawostką może być fakt, że ten flagowy produkt od lat wyznacza standardy rynkowe. Produkcja na masową skalę wystartowała w 1959 roku, a kilka lat później na podstawie receptury Kieleckiego została opracowana tzw. polska norma majonezu. W jego składzie znajdziemy tylko naturalne składniki najwyższej jakości – bez barwników, konserwantów czy ulepszaczy smaku.
Tak więc, Majonez Kielecki w polskich domach wykorzystywany jest od pokoleń. Doskonale sprawdza się jako sos podkreślający smak, np. do jajek lub jako baza sosu do sałatek, zapiekanek, kanapek czy dressingów. Nie każdy jednak wie, że majonez równie doskonale nadaje się… do wypieków. Dodanie nawet niewielkiej jego ilości do ciasta sprawi, że zyska ono wilgotności i puszystości. Majonez Kielecki to także jeden z głównych dodatków na świątecznych stołach w polskich domach. A na sklepowych półkach zarówno w Polsce, jak i za granicą konsumenci mogą znaleźć wersję roślinną, z czosnkiem, z mniejszą zawartością tłuszczów i cukrów, czyli tzw. Majonez Kielecki lekki oraz z wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych, znany jako Omega-3.
„Majonez Kielecki jest symbolem tradycji, znany od pokoleń i niezmienny w smaku. Nasza firma od początku stawia na najwyższą jakość, dzięki czemu zdobyliśmy zaufanie konsumentów. Niezmiernie cieszy nas fakt, że Polacy coraz bardziej doceniają rodzime produkty, a Majonez Kielecki doczekał się swojego dnia w kalendarzu świąt nietypowych. To pokazuje jak ważna dla naszych konsumentów jest jakość i tradycja” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.
Nadesłał:
BestBrands
|
Komentarze (0)