Technologie » Internet
25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze
Twitter jest uznawany za jedno z szybszych źródeł wymiany informacji na świecie oraz „skarbnicę wiedzy”. Można na nim bowiem znaleźć profile ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami, know-how i doświadczeniem. Należą do nich również specjaliści zajmujący się mediami społecznościowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Mimo szybkości przepływu informacji (jaką Twitter bez wątpienia zapewnia) i bardzo skondensowanej formy ich przekazywania (limit 140 znaków na tweeta), czasem ciężko jest wyłapać najważniejsze informacje z branży i wyłowić te najciekawsze porady i wskazówki, dlatego też powstał poniższy ranking.
Nie jest to „zamknięta” lista, ani też ranking najpopularniejszych specjalistów od mediów społecznościowych. Jest to subiektywny wybór inspirujących osób w branży socialowej na świecie. Osób, które warto śledzić i od których warto się uczyć.
Mark Schaefer – autor książek biznesowych (np. The Tao of Twitter, How to influence your audience with blogs and Twitter, Return On Influence, Social media explained), konsultant i znany prelegent w dziedzinie mediów społecznościowych.
Joel Comm – uznawany za autorytet w takich dziedzinach jak: social media, marketing internetowy, e-commerce, aplikacje mobilne. Znany influencer i autor wielu książek (m.in. Twitter Power, KaChing: How to Run an Online Business that Pays and Pays, The Next Internet Millionaire).
Sean Gardner – jeden z najbardziej wpływowych marketerów, znany mówca i lider opinii w zakresie mediów społecznościowych. Pasjonat podróżowania oraz [sean-gardner-Twitter-profile-pic_social-media-influencer-and-expert] zagadnień związanych z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością, sztuczną inteligencją, strategiami mobilnymi, itp.
Neil Patel – znany przedsiębiorca, marketer inwestor, konsultant biznesowy. Na Twitterze dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem m.in. w zakresie social mediów, kontent marketingu, SEO, optymalizacji landing pages i konwersji, użyteczności / UX, analityki działań marketingowych itp.
Reg Saddler – specjalista i influencer w dziedzinie mediów społecznościowych. Na swoim profilu na Twitterze chętnie publikuje porady z zakresu marketingu, efektywnego wykorzystania social mediów, storytellingu itp.
Danny Sullivan – założyciel SearchEngineLand oraz MarketingLand. Na jego twitterowym feedzie można znaleźć m.in. informacji z zakresu digital marketingu oraz nowinek z branży mediów społecznościowych.
Jeff Bullas – przedsiębiorca, marketer, rozpoznawalny na całym świecie prelegent i strateg, który pomaga firmom wykorzystać potencjał nowych technologii, mediów społecznościowych, digital i kontent marketingu do rozwoju biznesu i wzmacniania wizerunku i rozpoznawalności marki w internecie.
Mari Smith – jest specjalistką w zakresie marketingu na Facebooku. Prowadząc własną firmę konsultingową i szkoleniową, doradza firmom, jak stworzyć i efektywnie implementować strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwględnieniem Facebooka i Instagrama.
Kim Garst – jest konsultantką biznesową, rozpoznawalną prelegentką (znaną z wielu wydarzeń branżowych) oraz jedną z częściej retweetowanych ekspertów w dziedzinie digital marketingu.
Pam Moore – uznana przez Forbes za wpływową liderkę opinii w mediach społecznościowych, rozpoznawalna prelegentka wielu branżowych konferencji, autorka książek, właścicielka agencji marketingowej Marketing Nutz.
Amy Porterfield – strateg ds. mediów społecznościowych, współautorka “Facebook Marketing All-In-One for Dummies”. Doradza firmom, jak efektywnie wykorzystać social media i osiągnąć sukces z prowadzonych działań marketingowych online. Na jej twitterowym feedzie można znaleźć m.in. wiele porad i wskazówek o produktywności mediów społecznościowych, porady dla marketerów czy informacje o webinarach i podcastach.
Jay Baer – jest autorem kilku książek (m.in. „Hug your haters: How to embrace complaints and keep your customers”, „Youtility: Why smart marketing is about help not hype”), inspirującym prelegentem, a jego wpisy na Twitterze są „retweetowane” przez wielu marketerów działających w B2B oraz w świecie digitalowym.
Timothy Hughes – ekspert w zakresie tworzenia i wdrażania efektywnych strategii w mediach społecznościowych oraz wykorzystywania social mediów w działaniach sprzedażowych itp. Jest jednym z uznawanych na całym świecie autorów książek skierowanych do osób zajmujących się sprzedażą, storytellingiem, budowaniem społeczności wokół biznesu. Współzałożyciel Social-experts.net.
Michael Stelzner – założyciel Social Media Examiner, autor “Launch and Writing White Papers”. Na jego Twitterowym feedzie można znaleźć wiele przydatnych porad i wskazówek z jego wystąpień, podcastów, konferencji, czy artykułów na blogu.
Jon Loomer – konsultant social media, specjalizujący się w marketingu na Facebooku. Na jego koncie na Twitterze oraz blogu JonLoomer.com można znaleźć wiele przydatnych porad dotyczących przede wszystkim reklam i nowości wprowadzanych na Facebooku.
Neal Schaffer – rozpoznawalny na całym świecie ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, jeden z bardziej wpływowych liderów opinii, współzałożyciel branżowych konferencji Social Tools Summit. Autor książki “Maximize Your Social: A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business Success”.
Ekaterina Walter – marketerka, prelegentka, autorka książki “Think like Zuck”. Tweetuje o trendach i nowinkach w branży social media, jak również dzieli się wartościowymi wskazówkami i poradami dla osób zajmujących się marketingiem.
Eve Mayer – właścicielka i CEO w Social Media Delivered. Doradza firmom, jak wykorzystać media społecznościowe do rozwoju biznesu, pozyskiwania leadów, osiągania zróżnicowanych celów biznesowych. Na Twitterze dzieli się branżowymi newsami, nowościami wprowadzanymi w mediach społecznościowych oraz poradami, jak budować kulturę organizacyjną w firmie.
John Paul Aguiar – jego twitterowy feed wypełniają porady dotyczące wykorzystania social mediów w biznesie, prowadzenia działań marketingowych na Twitterze, kontent marketingu, prowadzenia bloga itp.
Dede Watson – strateg i konsultant w zakresie social mediów i brand marketingu. Dede tweetuje wiele wskazówek, jak zbudować wysoce angażującą strategię działań w mediach społecznościowych czy jak efektywnie wykorzystywać kontent marketing.
Bonnie Sainsbury – znana jako niezwykle wpływowy influencer oraz specjalista w dziedzinie mediów społecznościowych. Tweetuje o social media marketingu, kontent marketingu. Umieszcza również sporo biznesowych porad skierowanych do małych firm.
Lilach Bullock – coach, prelegentka i specjalistka w dziedzinie mediów społecznościowych. Jej twitterowy feed wypełniają porady dotyczące budowania strategii social mediowej, pozwalającej na pozyskiwanie leadów, jak również wskazówki, jak poszerzać grupę zainteresowanych i zwiększać zaangażowanie. Dzieli się również wiedzą z zakresu e-mai marketingu, czy konwersji online.
Rebekah Radice – social media influencer, marketer, prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach. Na Twitterze dzieli się wskazówkami, jak korzystać z mediów społecznościowych, jak priorytetyzować, maksymalizować i monetyzować działania marketingowe podejmowane w kanale digitalowym.
Peg Fitzpatrick – coach, prelegentka, konsultantka w zakresie social mediów. Współautorka (wraz z Gay Kawasaki’m) książki “The Art of Social Media: Power Tips for Power Users”. Na swoim Twitterze umieszcza wiele porad dotyczących prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych, blogowania itp.
Katie Lance – doradza firmom jak wdrożyć efektywną strategię social mediową, jak analizować wyniki prowadzonych w tym kanale działań, jak mierzyć ROI itp. Tweetuje o mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, nowych technologiach oraz tematach związanych z rolą kobiet w biznesie.
NapoleonCat to narzędzie wspierające działania marketingowe na Facebooku, Twitterze, i Google+. Umożliwia publikację treści na wszystkich kanałach i wielu profilach jednocześnie. NapoleonCat dostarcza również szczegółową analitykę dowolnych, publicznie dostępnych profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube, Pinterest oraz Google+, umożliwiając śledzenie efektów zarówno działań własnych, jak i konkurencji. Jest obecnie jedynym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)