Firma » Biznes

30-lecie Macrologic: nowe logo i zapowiedź kolejnych zmian

30-lecie Macrologic: nowe logo i zapowiedź kolejnych zmian
Zobacz więcej zdjęć »
Polski dostawca systemów klasy ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw, spółka Macrologic odświeża swój wizerunek: zmienia logo, hasło brandingowe oraz nazwę swojego kluczowego produktu – Xpertis.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

To początek zmian nie tylko wizerunkowych, ale i produktowych, jakie zamierza jeszcze w tym roku przeprowadzić ta giełdowa spółka.

Jak mówi prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz zmiany, które w swojej działalności wprowadza spółka zbiegły się z obchodzoną w tym roku przez firmę 30-tą rocznicą powstania. – Kiedy w 1986 r. rozpoczynaliśmy działalność, byliśmy pierwszym polskim producentem oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. A dziś mamy nie tylko najdłuższą historię działalności, ale też stabilną i ugruntowaną pozycję na rynku. Uznaliśmy, że to dobry moment nie tylko do świętowania, ale także do przeprowadzenia ważnych zmian w firmie i wprowadzenia nowości – zaznacza Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.

Spółka zmieniła już swoje logo na bardziej wyraziste, w tych samych barwach co dotychczas, ale
w formie podkreślającej spójność organizacji. Z kolei towarzyszące logotypowi hasło zmieniono
z „Business never stops” na „Sprawdzone systemy ERP”, które wprost mówi o zakresie działalności spółki i jej doświadczeniu w tej dziedzinie. Zmianie uległa również nazwa dotychczasowego flagowego oprogramowania Macrologic do zarządzania firmą – Xpertis – na Macrologic ERP. Spółka chce w ten sposób silniej skojarzyć produkt z jego dostawcą.

Macrologic SA zapowiada również wprowadzenie w tym roku nowości produktowych, ale na razie nie zdradza szczegółów. „Za pomocą tych zmian chcemy zwrócić uwagę rynku na to, że jesteśmy dynamiczną firmą IT, innowacyjną i ekspercką,  a rozwiązania, które oferujemy są nowoczesne
i atrakcyjne dla biznesu oraz zgodne z najnowszymi trendami w zarządzaniu”
– dodaje prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LB

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »