Rozrywka » Gry
3333 nagród w Loterii Urodzinowej Portu Łódź
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
24 marca podczas wielkiego finału poznamy szczęśliwca, który odjedzie z Portu Łódź najnowszym Citroënem C-Elysée Exclusive. Nagrody czekają także na klientów każdego dnia, dzięki zdrapce, która znajduje się na każdym kuponie.
Potrójna szansa na wygraną
— Urodziny Portu Łódź to doskonała okazja, by podziękować klientom, za to, że są razem z nami. Dlatego przygotowaliśmy dla nich potrójną szansę na wygranie w naszej loterii jednej z 3333 nagród - mówi Emilia Lange-Cichocka, menedżer działu marketingu Portu Łódź.
Urodzinowa loteria Portu Łódź potrwa od 1 do 24 marca. Wszyscy, którzy w tym czasie zrobią zakupy za minimum 50 zł, otrzymają kupon, uprawniający do udziału 
 w weekendowych losowaniach. Każde kolejne 50 zł na paragonie, to kolejny kupon. Maksymalnie przy jednych zakupach można otrzymać 50 kuponów.  
Pierwszych zwycięzców Loterii Urodzinowej poznamy już 
 w niedzielę, 10 marca, kolejnych 17 marca. Podczas dwóch pierwszych losowań do wygrania będą bony zakupowe 
 o wartości 5 000 zł, 2 000 zł, 1 000 zł, 500 zł, 200 zł i 100 zł. W dniu urodzin Portu Łódź, 24 marca, klienci będą mieli okazję zdobyć nie tylko bony na zakupy, ale także grafitowego Citroëna C-Elysée Exclusive.  
Szczęśliwa zdrapka
Szansa na nagrody w Loterii Urodzinowej Portu Łódź jest potrójna, a nawet poczwórna. Kupony, które nie zostaną wylosowane podczas dwóch pierwszych losowań, wezmą udział w wielkim finale. Dodatkowo każdy kupon ma także zdrapkę, dzięki której można wygrać nagrodę od ręki. Na klientów czeka 210 bonów zakupowych o wartości 50 zł, aż 3 000 czekolad oraz kolejny kupon, zwiększający szansę na wygraną.
Organizatorzy zaznaczają, że wszystkie bony zakupowe będzie można zrealizować po zakończeniu loterii między 25 marca a 28 kwietnia w wybranych sklepach w Porcie Łódź.
Więcej informacji na stronie internetowej www.portlodz.pl
| Nadesłał:
            Maria Szwed | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)