Firma » Biznes
50, 100… 150 tysięcy Mobility w prasie oraz Internecie
Zobacz więcej zdjęć » |
Teraz zasięg obu projektów to ponad 150 000 czytelników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka MOBILITY istnieje na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreśliła wydaniem magazynu Mobility, który zaledwie po kilku latach został uznany za największy i najbardziej popularny branżowy tytuł o smartfonach i technologiach mobilnych. Natomiast MobilityNews.pl to serwis poświęcony szerokorozumianym nowym technologiom, który został uruchomiony we wrześniu 2017 roku. Portal MobilityNews.pl to jednocześnie kontynuacja oraz rozszerzenie magazynu MOBILITY, który wciąż cieszy się popularnością. Pismo ma swoich stałych czytelników, dlatego nakład utrzymuje się na poziomie 50 000 egz.
- Uważamy się za liderów wśród mediów technologicznych, ale do tej pory brakowało nam mocnego nośnika w Internecie, dlatego rok temu zapadła decyzja o inwestycji w portal internetowy. Dedykowany, profesjonalny kontent zarówno czytany jak i wideo, przygotowany specjalnie pod internetowego czytelnika, zaowocował dynamicznym wzrostem statystyk serwisu. Druk ma swoje ograniczenia. Na 100 stronach mogliśmy publikować tylko wybrane materiały, dlatego w zeszłym roku zapadła decyzja o rozwinięciu portalu MobilityNews.pl. Cieszę się, że internetowemu projektowi, po niespełna roku, udało się dwukrotnie przekroczyć zasięg wersji drukowanej. Nadmienię, że z badań wynika, że wersję drukowaną czytają inne osoby niż tą elektroniczną. Dlatego mogę powiedzieć, że w ostatnim miesiącu ponad 150 000 osób wybrało MOBILITY, jako zaufane źródło informacji o świecie technologii. Cieszymy się tym sukcesem i motywujemy do jeszcze cięższej pracy, wyznaczając sobie kolejne cele – stwierdził Tomasz Cieślak, wydawca MobilityNews.pl oraz magazynu Mobility.
Nadesłał:
Krzysztof Kiszewski
|
Komentarze (0)