Firma » Reklama
7 zalet jakie mają kalendarze reklamowe
Zobacz więcej zdjęć » |
Od dawna skutecznym budulcem kreacji reklamowej są rozmaitego gatunku prezenty. Pozwalają na regularne stykanie się z widoczną marką, maksymalizując tym samym jej znajomość wśród odbiorców.
Ważną sprawą okazuje się wybór optymalnego gadżetu - przedsiębiorstwa reklamowe oferują kubki, otwieracze, czy power banki. Wśród nich coraz silniejszy trend maja kalendarze reklamowe. Zerknij na nasz poradnik i przekonaj się dlaczego tak jest.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
1 Powszechne zastosowanie
Jednodzielne, spiralowane, lub wieloplanszowe - terminarze są świetnym podarkiem dla klientów i kadry. Dzięki nim firma pozyskuje przetestowany patent na aktywizację oraz identyfikowanie się z brandem. Pozwolą zdobyć kolejnych nabywców, a dla stałych staną się uprzejmym gestem.
2 Ekonomiczność
Kalendarze reklamowe to gadżet który jest dostępny dla budżetu nawet raczkujących start-upów. Nie absorbuje znaczniejszych nakładów finansowych, a dana akcja kalkuluje się wielokrotnie. Praktyczny kształt powoduje, że motyw marketingowy jest tu powtarzany ale nienachalny. Organizer przeważnie jest w użyciu cały rok, a więc klient ma wielokrotną styczność z naszym brandem.
3 Dłuższy czas oddziaływania
Podarowane przy okazji wyjątkowej daty Narodzenia Pańskiego i Nowego Roku terminarze to zakup, który przez okrągły rok przynosi wyniki. Codziennie klienci stykają się z naszym brandem, a jeśli producent kalendarzy książkowych zatroszczy się o ich staranne i solidne przygotowanie, nasza spółka będzie utożsamiana z rangą i kompetencją.
4 Zróżnicowana oferta
W nawiązaniu do możliwości finansowych i docelowej grupy adresatów mamy szansę wybrać obojętnie jaki model kalendarza. Tańsze kalendarze jednodzielne, czy stojące są optymalnym konceptem w kampaniach o większym zasięgu. Każdy solidny producent kalendarzy reklamowych stara się o to by posiadać w swojej ofercie kalendarze książkowe, które są klasycznym upominkiem dla wiernych klientów.
5 Funkcjonalność
Bez wątpienia każdy kto ma do czynienia z obowiązkami w biurze szybko odczuwa brak solidnego terminarza. Kalendarze książkowe usprawniają zwykłą organizację -to najlepsze miejsce na zapisanie istotnych dat, czy spotkań. Nie ma zatem zagrożenia, że taki upominek znajdzie się w koszu jako zbędny przedmiot.
6 Lojalność i przywiązanie do marki
Gadżety z firmowym logo są jednym z lepszych rozwiązań na inicjowanie przywiązania i korzystnej komunikacji z odbiorcą. Kalendarze reklamowe, używane każdego dnia, mają niekwestionowany atrybut, a co za tym idzie, nasz brand jest pozytywnie odbierana.
7 Krótki czas oczekiwania na efekty
Dostarczanie organizerów na eventach nie sprawia kłopotu i niewielkim okresie czasu daje szansę na rozpoznanie marki znacznej sumie klientów. Nie dziwi więc, dlaczego tanie kalendarze reklamowe są tak lubiane podczas wszelkiego rodzaju debat biznesowych.
Nadesłał:
goliats
|
Komentarze (0)