Firma » Finanse
72% wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale 2009 roku (1.228 szt.)
Zobacz więcej zdjęć » |
Według raportu amerykańskiej firmy badawczej w pierwszym kwartale 2009 roku SANYO sprzedało w Polsce 1.228 szt. projektorów multimedialnych co oznacza 72% wzrost w stosunku do pierwszego kwartału 2008 roku - sprzedano wówczas 712 szt.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wynik ten plasuje SANYO na drugim miejscu w Polsce, z 11,5% udziałem w całym rynku. To rewelacyjny wynik także dlatego, że w tym czasie cały polski rynek projektorów odnotował 2,3% spadek sprzedaży - łącznie, w pierwszym kwartale 2009 roku sprzedano w Polsce 10.683 projektory.
Dla przypomnienia, 2008 rok SANYO zamknęło sprzedażą 4171 szt. projektorów i awansowało na 4 miejsce (z 6), uzyskując 7,6 % udział w polskim rynku (w 2007 wynosił on 6,3%).
Głównym dystrybutorem projektorów SANYO w Polsce jest: Vidis Sp. z o.o. http://www.vidis.pl.
Informacje o SANYO Fisher Sales (Europe) GmbH:
Firma SANYO Fisher Sales (Europe) GmbH została założona w 1977 r. z siedzibą w Monachium w Niemczech. Jest to spółka zależna koncernu SANYO Electric Co. Ltd. Jako centrala handlowa, firma zajmuje się obecnie koordynacją wszelkich działań handlowych i marketingowych na terenie Europy, z wyłączeniem Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, w zakresie takich linii produktowych jak projektory, monitory LCD, elektronika konsumencka, obrazowanie cyfrowe, telefony komórkowe i systemy bezpieczeństwa.SANYO jest jednym z największych producentów projektorów na świecie. Produkty tej marki wyróżniają się innowacyjnością, doskonałą jakością i wszechstronnością zastosowań. Kompletna linia produktowa obejmuje modele do kina domowego, projektory biznesowe i do zastosowań edukacyjnych, aż po profesjonalne urządzenia na potrzeby imprez masowych i kina domowego. Uzupełnieniem tej rozbudowanej rodziny są monitory LCD.
Informacje o SANYO Electric Co., Ltd. www.sanyo.com
SANYO Electric Co., Ltd. dąży do tego, aby stać się „dostawcą zaawansowanych rozwiązań środowiskowych i energetycznych". Działalność SANYO obejmuje szeroki zakres produktów konsumenckich i komercyjnych, takich jak wyposażenie dla firm, akumulatory, urządzenia audio-wideo, IT i komunikacyjne, urządzenia domowe i elektroniczne oraz inne. Kierując się wizją wyrażoną w haśle „Think GAIA", SANYO pragnie oferować najnowocześniejsze rozwiązania sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi, łącząc ze sobą liczne oryginalne technologie.
Obsługa public relations malgorzata.blachnio@indalo.pl mobile (+48) 509 047 721
Komentarze (1)
Chyba powodem są ceny. Sanyo jest trochę tańszy od firmy Sony