Firma » Biznes

8 nowych sklepów franczyzowych Carrefour otwartych w maju

8 nowych sklepów franczyzowych Carrefour otwartych w maju
Zobacz więcej zdjęć »
Sieć sklepów franczyzowych Carrefour powiększyła się w maju bieżącego roku o 8 nowych placówek. Sklepy zostały uruchomione we wszystkich trzech formatach franczyzowych: Carrefour Express convenience, Carrefour Express minimarket oraz Globi.

Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w całej Polsce. Najwięcej, bo aż 4, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów m. in. w Gdańsku czy Inowrocławiu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 580 obiektów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sklepy osiedlowe są niewątpliwie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Za ich sukcesem stoją zmiany w zachowaniach klientów, którzy chcą robić codzienne zakupy szybko, po drodze do pracy lub domupowiedział François Vincent, Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience w Carrefour Polska.Carrefour dostrzega te trendy i dynamicznie inwestuje zarówno w organiczny rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów zwiększając sprzedaż.

W 2015 roku Carrefour wprowadził gruntowne zmiany we wszystkich posiadanych formatach franczyzowych. Ich celem było dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do zmieniających się potrzeb klientów. Dzięki temu firma opracowała atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu. Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »