Firma » Biznes
8 nowych sklepów franczyzowych Carrefour otwartych w maju
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w całej Polsce. Najwięcej, bo aż 4, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów m. in. w Gdańsku czy Inowrocławiu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 580 obiektów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sklepy osiedlowe są niewątpliwie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Za ich sukcesem stoją zmiany w zachowaniach klientów, którzy chcą robić codzienne zakupy szybko, po drodze do pracy lub domu – powiedział François Vincent, Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience w Carrefour Polska. – Carrefour dostrzega te trendy i dynamicznie inwestuje zarówno w organiczny rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów zwiększając sprzedaż.
W 2015 roku Carrefour wprowadził gruntowne zmiany we wszystkich posiadanych formatach franczyzowych. Ich celem było dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do zmieniających się potrzeb klientów. Dzięki temu firma opracowała atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu. Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Carrefour
|
Komentarze (0)