Technologie » Internet

8 startupów z obszaru MarTech w II edycji akceleracji [m]spark

14 czerwca zakończył się pierwszy etap II edycji programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego we współpracy z GroupM. W tej edycji o szansę na współpracę i wsparcie stara się 8 projektów.

Pierwsza odsłona programu akceleracyjnego [m]spark spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród zgłaszających się startupów, jak i klientów GroupM. Spośród 16 innowacyjnych projektów, zakwalifikowanych do I edycji akceleracji, wyłoniono 3 zwycięzców, którzy otrzymali nagrody pieniężne. Finalnie, startupy PushAd, Web2metrics, SaveCart oraz Chatbooster nawiązały współpracę z klientami GroupM, w tym m.in. z markami Biedronka, Ford i mBank.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kolejna edycja akceleracji również wzbudziła zainteresowanie środowiska startupowego. W trakcie majowego Pitch Day, poprzedzającego start programu, spośród 20 projektów wyłoniono 8.
W ramach akceleracji [m]spark odbyły się 4 spotkania, na których swoją wiedzą i doświadczeniem
z uczestnikami dzielili się eksperci z wieloletnim doświadczeniem z zakresu digital marketingu oraz rozwoju biznesu. Startupy przeszły cykl spotkań, które miały formę zarówno warsztatów, jak i prelekcji prowadzonych przez ekspertów GroupM, mentorów z funduszu KnowledgeHub oraz trenerów z firmy szkoleniowej. Uczestnicy zyskali dużą dawkę wiedzy na temat tego, jak na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku rozwijać biznes oraz co zrobić, aby skutecznie wdrożyć i sprzedać swój produkt u znaczących na rynku klientów.

Dla GroupM projekt [m]spark jest niezwykle istotny. Dzięki niemu możemy trzymać rękę na pulsie
i wychwytywać nowości z rynku, a następnie prezentować je jak najszybciej naszym klientom
– wyjaśnia Michał Bielecki, Project Manager, plista, GroupM.

Obszary, które zwróciły naszą szczególną uwagę w drugiej edycji programu, to te budujące customer engagement. Równie interesujący jest również gaming czy call tracking – otwierający nowy obszar w wykazywaniu efektywności domów mediowych – mówi Tomasz Szulkowski, COO [m]spark.

Uczestnicy nadal mogą liczyć także na indywidualne konsultacje z mentorami i weryfikację ich modeli biznesowych. W tej edycji programu udało się zaangażować silne grono ekspertów, w tym m.in. Izabelę Albrychiewicz – CEO GroupM, Tomasza Kuisza – Dyrektora Zarządzającego [m]platform Polska, Agnieszkę Parfienowicz – Partner Digital, Mindshare czy Tomasza Piątkowskiego – Partnera
w KnowledgeHub.

Zdecydowałem się na udział w programie, aby poznać bliżej zasady działania dużej agencji mediowej takiej jak GroupM. Zależy mi też na możliwości współpracy z dużymi klientami wyjaśnia swój udział w akceleracji Wojciech Grześkowiak z Trustisto.

W najbliższym czasie na 8 startupów wyłonionych w akceleracji czekają Client Days, w trakcie których będą mieli okazję bezpośredniego spotkania z marketerami, do których kierują swoją ofertę. Więcej informacji na www.mspark.ac

 

-----------

 

O [m]spark

Istotą programu akceleracyjnego [m]spark jest wsparcie merytoryczne, finansowe i sprzedażowe najlepszych projektów, które wykazują potencjał biznesowy i należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii. [m]spark jest dla startupów pomostem między pomysłem lub nowym produktem a jego dopasowaniem do potrzeb rynku i wdrożeniem po stronie reklamodawców. Celem programu akceleracyjnego jest przygotowanie startupów do prezentacji ich produktów przed klientami GroupM  i nawiązanie współpracy w ramach realizacji nowych kampanii czy projektów. Dodatkowo, w ramach akceleracji, badane są możliwości tworzenia produktów bazujących na synergii z rozwiązaniami technologicznymi GroupM.

O GroupM

GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna, współtworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Największa na świecie grupa mediowa kontroluje ponad 36 proc. polskiego rynku, co daje jej pozycję lidera i przekłada się na efektywność rozwiązań oferowanych reklamodawcom. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój wysokospecjalistycznego zaplecza technologicznego, GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych, innowacyjnych usług i narzędzi, w tym marek takich jak: Xaxis, plista czy Light Reaction, gwarantując agencjom GroupM unikatowe rozwiązania technologiczne i efektywność realizowanych działań. GroupM jest jednocześnie na całym świecie prekursorem wdrażania standardów Brand Safety & Viewability.

GroupM została wyróżniona w Raporcie magazynu Media & Marketing Polska „Agencje Reklamowe
i Domy Mediowe Roku 2018” tytułem „Wspólna siła”, dowodzącym efektywności i skuteczności działań agencji mediowych MediaCom, Mindshare oraz Wavemaker.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »