Technologie » AGD - RTV
96 milionów lodówek nie zdaje świątecznego testu
Lodówka to w czasie okresu przedświątecznego jeden z kluczowych elementów wigilijnych przygotowań. To w niej przechowujemy składniki spożywcze, a po przygotowaniu - tradycyjne potrawy świąteczne, które będą cieszyć naszych gości podczas wielu spotkań w rodzinnym gronie. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Samsung, ponad jedna trzecia (38 procent) mieszkańców Europy jest w okresie świątecznym zmuszona do przechowywania artykułów spożywczych na zewnątrz ze względu na brak wystarczającej ilości miejsca w lodówce i szafkach kuchennych. W ponad 96 milionach gospodarstw domowych produkty żywnościowe i świąteczne potrawy muszą być przenoszone w inne niż chłodziarka miejsca. Jest to mało komfortowa sytuacja, w tak stresującym okresie, gdy wszystkie produkty spożywcze powinny być w zasięgu ręki domowego kucharza.
Gdzie najczęściej poza lodówką Europejczycy zmuszeni są przechowywać produkty żywieniowe oraz świąteczne dania?:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Na dworze w niskiej temperaturze - 38 procent
- Na blacie kuchennym - 16 procent
- W innych pomieszczeniach w domu - 11 procent
- W pudełkach w kuchni - 10 procent
- W piekarniku - 5 procent
W okresie świątecznym zapraszamy gości częściej i chętniej niż w innych miesiącach, a kuchnia jest bardziej niż kiedykolwiek wystawiona na pokaz. Ludzie chcą zapraszać swoich gości do uporządkowanego i przyjaznego domu. Chcą również prezentować się, jako osoby świetnie zorganizowane, a gorączkowe poszukiwania produktów spożywczych lub wychodzenie na zewnątrz podczas gotowania kłóci się z tym wizerunkiem - mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska. Dlatego tak ważne jest posiadanie lodówki, która zagwarantuje dobrą organizację miejsca, nawet w bardzo intensywnym okresie. Przykładem takiego produktu może być innowacyjna lodówka Samsung Food Showcase, która dzięki podziałowi na innowacyjne podwójne drzwi i część wewnętrzną otwiera więcej możliwości rozmieszczenia produktów a także gwarantuje łatwy dostęp do najczęściej używanych produktów - dodaje.
Badanie zostało przeprowadzone przez Kantar Media przeprowadzono w pięciu krajach UE (Włochy, Wielka Brytania, Niemcy, Polska i Francja) na reprezentatywnej próbie dorosłych (powyżej 16 roku życia). W każdym kraju przeprowadzono ok. tysiąca wywiadów.
Nadesłał:
staz1
|
Komentarze (0)