Technologie » Telekomunikacja

ABC marketingu mobilnego

Czyli o marketingu mobilnym dla totalnie niewtajemniczonych:-)

Marketing mobilny jest dziś słowem odmienianym przez marketerów, dziennikarzy i przedsiębiorców przez wszystkie przypadki. Tak naprawdę jednak, mało jest opracowań, które pozwalają spojrzeć kompleksowo, globalnie na to pojęcie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Marketing mobilny to wszystkie te działania marketingowe, które wykorzystują fakt posiadania przez ogromną część konsumentów urządzeń takich jak telefony czy smartfony (definiowane czasem jako telefony z ekranem dotykowym).

Marketing mobilny to, w praktyce, całe morze różnorodnych działań marketingowych, jak między inymi masowa wysyłka SMS (wiadomości tekstowych) na telefony komórkowe, fotokody, aplikacje mobilne, strony w wersjach lajt (mobilnych), bluethouth marketing, kampanie banerowe i linki tekstowe, gdy marketingowe na smartfony itp.

Jak widać z powyższej listy, marketing mobilny, najmłodsze dziecko marketingu, rozwija się dynamicznie o coraz to nowe formy i tak na przykład masowa wysyłka SMS ewoluowała, dzięki czemu coraz popularniejsze stają się masowe wysyłki MMS, a nawet masowe wysyłki głosowe, czyli Voice.

Zastanówmy się teraz, dlaczego tak naprawdę marketing mobilny zdobywa tak gigantyczną popularność?

Po pierwsze, każdy dziś ma telefon komórkowy lub smartfona. Fakt ten sprawia, iż jesteś w stanie bardzo skutecznie naprawdę dotrzeć ze swoją ofertą do odbiorców. 

Po drugie, przesyłanie wiadomości na telefony komórkowe to pewność, że Twoja informacja zostanie odczytana (w przeciwieństwei do ton ulotek i dziesiątek wiadomości e-mail, które trafaja do kosza przed przeczytaniem).

Poza tym, reklama mobilna, jak prawie żadna inna, jest targetowalna z chirurgiczną wręcz precyzją.  Możesz określić dokładnie do kogo przesyłane są Twoje informacje: do osób jakiej płci, jakiego wieku, z jakiego rejonu. Możesz selekcjonować swoją reklamę według dziesiątek kryteriów.

Nawiąż z Twoją grupą docelową prawdziwy dialog, rozmawiaj z nimi, szanuj ich, dawaj im wartościowe dla nich informacje, produkty i usługi - wykorzystaj moc marketingu mobilnego.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »