Technologie » Telekomunikacja
Abonent czasowo niedostępny...
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
Abonent czasowo niedostępny...

Joanna, pracownik call center: Zasady większości call center są podobne, mamy dzwonić do upadłego, mówiąc kolokwialnie. Jeżeli moim klientem jest osoba, która dużo czasu pracuje i często ma wyłączoną komórę, zdarza się, że do takiej osoby próbuję dodzwonić się kilkadziesiąt razy. SMS-y nas po prostu ratują. Dobrze zredagowana treść SMS-a sprawia, że klienci po prostu sami oddzwaniają. W SMS-ie mogę mu też przesłać najważniejsze informacje, jak swoje imię i nazwisko, nazwa firmy i krótko opisany temat sprawy, w jakiej dzwoniłam.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czy krótkie wiadomości tekstowe to zatem dobra metoda komunikacji z klientami? W jakich rodzajach działalności SMS może faktycznie efektywnie zastąpić list i telefon?
Karol Łubowski, Sales Manager SerwerSMS.pl: Komunikowanie się z klientami za pomocą wiadomości tekstowej radykalnie obniża koszty przesyłanie klientom różnego rodzaju informacji. Argumenty pokazuje kalkulator. Proszę spojrzeć na koszt wykonania dziesięciu prób dodzwonienia się do abonenta, który albo ma wyłączony telefon, albo włącza się poczta, której być może nie odsłucha, albo on właśnie nie ma czasu, bo pracuje, prowadzi samochód… SMS to, wbrew pozorom, bardzo mało inwazyjna forma komunikacji. Pozwólmy klientom zapoznać się w reklamowymi treściami w dogodnej dla niego chwili.
Proszę także przyjrzeć się telemarketingowi od strony praktycznej. Dzwoni do klienta pracownik call center i oferuje produkty i usługi. Być może adresat jest zainteresowany, ale jest zajęty, nie ma gdzie zapisać numeru telefonu czy adresu strony www. Wysyłając SMS-a, pozostawiamy po swojej firmie ślad w postaci wiadomości w telefonie. Będziemy tam tak długo, aż odbiorca wiadomości nie wykasuje. Może zatem zapoznać się z komunikatem kilkukrotnie, spokojnie go przeanalizować. Trwałość SMS-a w naszym telefonie sprawia, iż może on konkurować z działaniami telemarketingowymi i klasycznymi akcjami call center.
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)