Firma » Biznes

Active Pharma wdrożyła nową odsłonę serwisu korporacyjnego dla firmy GSK

Na zlecenie firmy GlaxoSmithKline Active Pharma przygotowała nową architekturę i koncepcję serwisu www.gsk.com.pl Nowa odsłona zyskała nowoczesną szatę graficzną oraz została wzbogacona o obszerną sekcję poświęconą raportowi odpowiedzialności społecznej firmy za lata 2009-2010.

Celem projektu było przygotowanie wartościowego narzędzia służącego do komunikacji firmy GlaxoSmithKline (GSK) z jej otoczeniem (pacjenci, środowisko medyczne i naukowe, media, osoby zainteresowane pracą w GSK, organizacje pozarządowe, kontrahenci). Zadaniem serwisu jest dostarczenie bieżących informacji związanych z działalnością GlaxoSmithKline w Polsce, umożliwienie dostępu do informacji skierowanych do lekarzy, prezentacja oferty handlowej oraz oferty dla osób, które chciałyby realizować swoje cele zawodowe z GSK.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Serwis stanowi kompendium wiedzy dla interesariuszy firmy. Zastosowanie nowego layoutu, a także dodanie sekcji dotyczącej raportu społecznego GSK, mają zwiększyć wartość informacyjną i funkcjonalną serwisu a tym samym zachęcić użytkowników do częstych odwiedzin oraz wydłużyć czas spędzony na stronie.

W projekcie wykorzystano następujące rozwiązania: Active CMS umożliwiający aktualizację treści serwisu, Net Doctor i Active Database zapewniające bezpieczeństwo rejestracji lekarzy oraz gromadzonych danych osobowych. Dodatkowo zastosowano widget systemu GSKID, którego pomysłodawcą jest GlaxoSmithKline (GSK), a który po jednorazowym zalogowaniu za pomocą nr PWZ oraz daty urodzenia, umożliwia lekarzom swobodne poruszanie się po wszystkich serwisach internetowych GSK.

Serwis jest utrzymany na serwerach Active Pharma, co przekłada się na gwarancję i monitoring stabilności serwisu. Implementacja Google Analytics daje możliwość śledzenia i analizowania ruchu na stronie w celu optymalizacji serwisu, a w przyszłości planowania dalszej rozbudowy i modernizacji serwisu.

Do zadań Active Pharma należało:

  • wykonanie analizy projektowej
  • stworzenie nowoczesnej kreacji
  • przeprowadzenie testów i wdrożenia serwisu
  • wykonanie prac programistycznych
  • wykonanie prac webmasterskich
  • hosting i administracja serwisu
  • optymalizacja dla wyszukiwarki Google
  • implementacja i konfiguracja Google Analytics


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Active Pharma

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »